قوه قضائیه اعلام کرد: هیچ فردی از تجمع‌کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخالفان بی‌حجابی که مقابل قوه‌قضاییه تحسن کرده‌اند در گفتگو با خبرنگاران از استدلاهای های خود گفتند و از نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست مقابله با بی حجابی را داشتند. منبع: چندثانیه
امیرحسین صادقی در جمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه حضور یافت و نسبت به شرایط تیم اعتراض کرد.
برگزارکنندگان تجمع باید حداکثر بیست و حداقل پنج روز کاری پیش از برگزاری تجمع، تقاضای خود را در سامانه مخصوص ثبت کنند. آن‌ها باید اسامی برگزارکنندگان، هدف تجمع، مکان و تاریخ و ساعت تجمع، تعداد تخمینی تجمع‌کنندگان، اسامی سخنرانان، متن قطعنامه و فهرست لوازم و تجهیزات مورد استفاده را اعلام کنند.
یکی از نگرانی‌های تحلیلگران سیاسی و دلسوزان کشور در خصوص ناآرامی‌های اخیر، میزان خشونتی است که مشاهده می‌شود. در این حوادث تاکنون ده‌ها نفر کشته و زخمی و هزاران نیز بازداشت شده‌اند.
بعد از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم انبوه جمعیت مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کرده و رفته‌رفته به شمار تجمع‌کنندگان افزوده می‌شود. ملکه الیزابت دوم کهن‌سال‌ترین و دارای طولانی‌ترین پادشاهی در تاریخ بریتانیا بود. وی به هنگام مرگ ۹۶ سال داشت.
پس از بیانیه کناره‌گیری مقتدی صدر از فعالیت‌های سیاسی در عراق، تجمع‌کنندگان طرفدار جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری در منطقه سبز بغداد یورش بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ