حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: هیچ حجتی برای کسی باقی نگذارید، کاری کنید افراد متوجه شوند که ادامه این روند یعنی در صف دشمن ایستادن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم می‌گوید سعی داشت مرد فریبکار را به پلیس تحویل دهد، اما درگیری ناخواسته‌ای رخ داد.
محاکمه نخست‌وزیر پیشین پاکستان در خصوص اتهام فروش هدایای دولتی به‌طور موقت متوقف شد.
دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور یک آگهی عمومی اعلام کرد بر اساس پرونده تشکیل شده در این دادگاه قرار است ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین محاکمه شوند.
دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی که در روزنامه‌های کثیر الانتشار منتشر شده، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آن‌ها تشکیل گردیده از این افراد دفاع کنند.
جو لوییس، مالک تاتنهام، به اتهام اخلال در بازار سهام آمریکا از طریق درز اطلاعات و کلاهبرداری محاکمه خواهد شد.
سرباز سابق هنگ هوایی ویژه استرالیا به دلیل ارتکاب جنایت جنگی در افغانستان در دوره اشغال این کشور از سوی محور غرب به سرکردگی تروریست های آمریکایی محاکمه خواهد شد.
باخت خانگی پرسپولیس به سپاهان، یحیی گل‌محمدی را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
رئیسی گفت: امروز اگر وضعیت شهر‌های ما آرام است و در امنیت قرار داریم، به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند. اگر چه غم از دست دادن آن‌ها برای‌مان بسیار دشوار است، اما دستاورد خون پاک آن‌ها ناامیدی دشمن بود.
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست‌ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست‌ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.
محسنی اژه‌ای گفت: اگر روزها و هفته‌های اول شروع اغتشاشات، محاکمه افراد را شروع می‌کردیم، برخی می‌گفتند جمهوری اسلامی تاب و شنیدن اعتراض ندارد، مردم ابهام داشتند.
بیرجند- رئیس قوه قضائیه دلیل اینکه چرا محاکمه اغتشاشگران از روزهای اول آغاز نشد را تبیین کرد.
اگر تعقیب و مجازات افرادی که با سوءاستفاده از اعتراضات مردم که حق مسلم آن‌ها طبق اصل ۲۷ قانون اساسی است، مبادرت به اغتشاش کرده‌اند و تفکیک بین آن‌ها و اغتشاشگران ضروری است به طریق اولی تسریع در تعقیب و مجازات آمرین و مباشرین تعدی به جان و مال مردم در میان نیرو‌های انتظامی و غیرانتظامی ضروری است.
القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تاکنون قریب به هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاش‌گران صادر شده است.
دادگاه رسیدگی به پرونده یکی دیگر از اغتشاشگران با حضور قاضی عموزاد رئیس دادگاه، مستشار دادگاه، نماینده دادستان، متهم و وکیل متهم برگزار شد.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: محاکمه اغتشاشگران آغاز شده است تا کسانی که مجرم هستند تعیین و تکلیف شوند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: محاکمه اغتشاشگران شروع شده و به عنوان نمونه در تهران، استان البرز، اصفهان و کردستان پیشتاز هستند و سایر استان‌های کشور نیز در حال انجام است .
سخنگوی قوه قضائیه گفت: محاکمه اغتشاشگران شروع شده و به عنوان نمونه در تهران، استان البرز، اصفهان و کردستان پیشتاز هستند و سایر استان‌های کشور نیز در حال انجام است .
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: سردستگان (لیدرها) اصلی اغتشاشگر و افرادی که جان و مال مردم را به مخاطره انداختند و میلیارد‌ها تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی زده‌اند طبق قانون با قرار بازداشت موقت، تا زمان رسیدگی به پرونده در محاکم صالحه در بازداشت خواهند بود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همه احزاب و جریانات سیاسی باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند و اغتشاشگران به زودی پای میز محاکمه خواهند رفت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سران اصلاحات مردم را تحریک کردند و آنان مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ