این خودرو از یک پکیج باتری با ظرفیت واقعی ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت استفاده می‌کند. شارژ کامل این خودرو با شارژر استاندارد ۹.۶ کیلوواتی، ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تست ایمنی و تصادف شاسی بلندهای XC90 ولوو را ببنید. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا به مدل "XC90" ولوو ضریب ایمنی بالایی داده‌ است.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
ویدیویی از تصادف زنجیره‌ای در خروجی صدر به شریعتی را ببینید.
چپ شدن کامیون به علت سرعت زیاد بر روی شاسی بلند تصادف هولناکی را رقم زد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران مشغول رسیدگی به پرونده واگذاری خودرو‌های شاسی بلند شده و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
نظری خانقاه گفت: آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟
رئیس واگنر، پریگوژین بر سر مزار یکی از مزدوران واگنر که در اوکراین کشته شده با همسر و فرزند طرف دیدار کرد و اتومبیلش را در اختیار آن ها قرار داد و خودش با تاکسی محل را ترک کرد./وقایع الاتفاقیه نظامی
راننده خودرو شاسی بلندی که در وسط یک بزرگراه برای چند ثانیه توقف کرد موجب تصادف وحشتناکی شد.
یک کامیون حاوی بار میلگرد به علت سهل انگاری در رعایت اصول ایمنی، حادثه ناگواری را به وجود آورد.
شاسی بلند تویوتا لندکروز ۳۰۰ از تمامی تست‌های تصادف سربلند بیرون آمد.
یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
سه عابر پیاده در حال قدم زدن در پیاده‌رو بودند که ماشین شاسی بلند با سرعت بالا کنترل خود را از دست داد با آنها برخورد کرد.
جزییات ماجرای ادعای دریافت خودرو‌های شاسی‌بلند توسط کارکنان و نمایندگان مجلس از زبان احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاگر را می‌بینید.
بررسی تحویل خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را در این ویدیو ببینید.
پیرمرد مهمان شبکه سه گفت: وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است؟ پس به این معامله‌ای که با او کرده‌اید شادمان باشید، و این همان کامیابی بزرگ است.
هنگامی که لودر بزرگ معدن تلاش می‌کند تا یک مرسدس را له کند، قسمت جلوی شاسی اتومبیل از خود مقاومت شگفت انگیزی نشان می‌دهد.
تصاویری از فرار یک خودرو از ترافیک نوروزی جاده چالوس در فضای مجازی پربازدید شده است.
در کشور‌های عربی دو چرخ راندن ماشین شاسی بلند مخصوصا تویوتا یکی از تفریحات عجیب‌شان به شمار می‌آید.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
تصاویری از دو جوان سارق موتورسوار که در ۵ ثانیه آینه‌های بغل خودرو ix۳۵ به سرقت می‌برند را ببینید. این حادثه در خیابان کوهسنگی مشهد رخ داد.
تصاویری از دو جوان سارق موتورسوار که در ۵ ثانیه آینه‌های بغل خودرو ix ۳۵ به سرقت می‌برند را ببینید. این حادثه در خیابان کوهسنگی مشهد رخ داد.
ویدیویی از لحظه چپ کردن خودرو شاسی بلند در اتوبانی در چین را ببینید.
ویدیویی از لحظه چپ کردن خودرو شاسی بلند در اتوبانی در چین را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ