راننده خودرو شاسی بلندی که در وسط یک بزرگراه برای چند ثانیه توقف کرد موجب تصادف وحشتناکی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از وکلای دادگستری گفت: در فضای مجازی عنوان شد برای یکی از متهمان، یک سال توقیف خودرو در نظر گرفته شده بود، اما مگر آن فرد خودرو را روی سرش می‌گذاشته که حالا به‌خاطرکشف حجاب، خودرو باید توقیف شود؟؛ مسئله این است که این قانون هم مانند همان تجربه‌ای که در ارتباط با داشتن ویدئو و ماهواره داشتیم، متروکه می‌شود. درحال‌حاضر در قانون برای داشتن سیستم دریافت تجهیزات ماهواره‌ای، مجازات در نظر گرفته شده است اما چون مردم همراهی نکردند، به فراموشی سپرده شد.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
توقف لیونل مسی پس از دیدن یک هوادار با پیراهن آرژانتین و کاپ جام جهانی
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
یک تماشاگر روز جمعه در حین مسابقه فوتبال در لیگ فوتبال هلند، یک لیوان آبجو را به سوی کمک داور مسابقه پرتاب و او را مجبور به ترک زمین کرد.
سفیان امرابط ستاره مراکشی تیم فوتبال فیورنتینا در جریان دیدار با اینترمیلان پس از توقف بازی به کنار زمین رفت و با نوشیدن آب و خوردن سریع یک موز افطار کرد. در دقیقه ۹۱ زمانی که هم‌تیمی امرابط بر اثر خطا روی زمین افتاد و بازی متوقف شد بازیکن مسلمان مراکشی خود را به کنار زمین رساند و روزه خود را افطار کرد. این ویدئو پس از انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
حدود یک‌سال قبل در پی سرقت خودروی مهرداد محمدپور عضو تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز معلولان در منطقه سیدی مشهد، هاشم دائمی عضو شورای ششم این شهر با انتشار ویدئویی از اهدای یک دستگاه خودروی پراید به ملی‌پوش جوان کشورمان خبر داد.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
یک هتل در تیرانا پایتخت آلبانی به دلیل نداشتن مجوز تخریب شد.
برگزارکنندگان یک جشن برای هواداران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر را به دلیل مصادف شدن با وقت نماز اجرای برنامه را متوقف کردند. یک کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که یکی از برگزارکنندگان خطاب به جمعیت شرکت‌کنندگان در جشن می‌گوید: دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم، در واقع الان وقت نماز است، بنابراین توقف کرده و دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم.
توقف ناگهانی یک موتورسیکلت پیشرو در مسابقه دوچرخه سواری باعث برخورد و واژگونی ده‌ها دوچرخه سوار شد.
تصاویری از توقیف یک نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه منتشر شد.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
اخیرا یوتیوب ویدئویی در خصوص آزمایش قابلیت‌های خودران خودروی تسلا را از پلتفرم خود حذف کرده است. در این ویدئو راننده قصد دارد بررسی کند که آیا یک خودروی خودران تسلا در صورت مواجه شدن با کودکان توقف می‌کند یا خیر.
یوتیوب ویدئویی را از پلتفرم خود حذف کرده که در آن یک راننده تسلا قابلیت تمام خودران وسیله های نقلیه این شرکت را برای توقف خودکار هنگام حرکت کودکان آزمایش می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ