هنگامی که لودر بزرگ معدن تلاش می‌کند تا یک مرسدس را له کند، قسمت جلوی شاسی اتومبیل از خود مقاومت شگفت انگیزی نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
یک ساختمان به دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان مجاور؛ دچار ریزش و خرابی بسیار زیادی شد. تبریزنیوز
راننده موتورسوار خوش شانس با یک فرار به موقع از له شذن زیر قطار جان سالم به درد برد.
صبح مروز، در پارکینگ زیرزمینی میدان شمالی ایستگاه راه‌آهن چونگ کینگ شمالی چین، یک تاکسی با عجله وارد پیاده‌رو شد و چندین نفر از رهگذران را له کرد.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر با اشاره به عکسی از علیرضا بیرانوند و مرتضی پوریای گنجی که درحال بوسیدن او هستند گفت یک طرف صورتم حس خوبی داشت و طرف دیگر صورتم داشت له می‌شد. سردار از بیرانوند درخواست کرد که دماغش را عمل نکند.
چپ شدن کامیون به علت سرعت زیاد بر روی شاسی بلند تصادف هولناکی را رقم زد.
عکس العمل سریع یک موتورسوار مسابقه جان رقیبش را از مرگ نجات داد.
خوش شانسی یک موتور سوار از احتمال له شدن زیر تریلی با بار سنگین نجاتش داد.
یک پسر بچه با عجله در حال عبور از خیابان بود که به زیر بیل مکانیکی رفت، اما خوشبختانه سالم ماند.
لحظه انفجار پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی مقابل صورت راننده را در این ویدیو ببینید.
در مسکو، یک مینی بوس، یک مستمری بگیر را در گذرگاه عابر پیاده له کرد. این مرد با شدت جراحات مختلف در بیمارستان بستری شد.
بامداد امروز در اتوبان تهران کرج تقاطع آزادگان تصادف زنجیره‌ای رخ داد.
مهارت یک راننده وسط اتوبان، باعث شد از مرگ حتمی و له شدن زیر چرخ‌های تریلی نجات پیدا کند.
تصادف عجیب پژو و لندکروز مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن؛ تصادف وحشتناک و مرگبار در اتوبان ساوه - همدان مخابره شده است.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
زمانی که یک بیل مکانیکی سعی بر قرار دادن یک سنگ غول‌پیکر بر روی کامیون داشت، وزن بالای سنگ، باعث چپ شدن کامیون شد و این خطا در محاسبات حادثه آفرید.
قربانیان توسط جمعیت زیادی که در خیابانی باریک در جریان جشن شبانه در نزدیکی هتل همیلتون در منطقه ایتائه وون به جلو فشار می‌آوردند، له شدند.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
تصاویری ترسناک از سقوط صخره سنگ و له شدن خودروی ساینا را در جاده کوهستانی ببینید. خوشبختانه شانس با این خانواده یار بود و کسی جان خود را در این سانحه از دست نداد. جالب اینکه اینبار کیسه‌های هوا باز شد.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ