یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طوطی بامزه عاق دوش گرفتن است اما به نظر می رسد که زیادی عاشق این کار است.پس از 45 دقیقه زیر دوش مانده حالا صاحب طوطی می خواهد او را از حمام بیرون بیاورد اما طوطی با جدیت مخالفت می کند و هنوز می خواهد دوش بگیرد.
ویدئویی جالب از اژدهای کومودو زمانی که سر از تخم بیرون می‌آورد، این حیوان وقتی به بلوغ می‌رسد طولش به ۳ متر هم رسیده و ۲۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌دَوَد.
صبح دیروز جنین حدوداً هشت ماهه در حالی که در رودخانه بابلرود روی آب شناور بود توسط شهروندانی که گفته می‌شود مشغول ماهیگیری در آن منطقه بودند، کشف و از آب بیرون کشیده شد، آنها ابتدا اقدام به دفن جنین در کنار رودخانه کردند که پس از اطلاع به آتش‌نشانی، جنین کشف شده از خاک بیرون و تحویل مراجع قضایی شد.
اگر یک چیز وجود دارد که باید در مورد گورکن های عسل خوار بدانید، این است که آنها به راحتی عقب نشینی نمی کنند، حتی در برابر شکارچیان بسیار بزرگتر از خودشان.
یک گاو بی نوا که رشد شاخ هایش باعث شده بود، بخش تیز شاخ در گونه اش فرو برود، با ابزارهای برش نجات پیدا کرد.
عینک‌هایی هستند که سوالات را اسکن و به شخص بیرون از جلسه کنکور ارسال می‌کنند تا جواب را با گوشی به فرد کنکوری برساند. رونمایی از ابزار‌های تقلب کنکور روی آنتن زنده را ببینید.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
بهارستان- در این ویدئو لحظه زنده بیرون آمدن کودک از میان آوار یک خانه در گلستان را می بینید.
شاسی بلند تویوتا لندکروز ۳۰۰ از تمامی تست‌های تصادف سربلند بیرون آمد.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
بعد از فروریختن یک گاراژ پارکینگ طبقاتی که منجر به مرگ یک نفر شد، اداره آتش نشانی شهر نیویورک تمام آتش‌نشانان را از این پارکینگ چهار طبقه بیرون کشید و جدیدترین عضو تیم خود که یک سگ رباتیک است را به محل اعزام کرد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
تصاویر منتشر شده از بیرون آمدن کرمی سمی که موهای روی بدن این حشره بعد از انتشار در فضا به سرعت انسان را دچار حمله های آسمی می کند از زمین پس از زلزله در ترکیه را ببینید. منبع: ایرانیک
یک مورچه خوار در اوایل روز به طور غیرمعمولی بیرون بود. یک کفتار قهوه‌ای با دیدن او فکر می‌کرد که صید آسانی بدست آورده است، اما اشتباه می‌کرد!
مراسم تشییع و خاکسپاری دسته جمعی قربانیان انفجار انتحاری مسجد پاکستان برگزار شد. این در حالی است که بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار همچنان ادامه دارد. این حمله در داخل مقر پلیس در شمال غرب پاکستان رخ داد و تا کنون بیش از ۸۳ کشته و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
روی دیوار‌های این دروازه موجودات افسانه‌ای نقش بسته شده بود که یکی از مهمترین آن‌ها یعنی "موشخوشو" از هنر معماری هخامنشی در دوره‌های بعدی حذف می‌شود.
سازندگان اورکا ۱ می‌گویند: این ربات‌ها کف دریا را لمس نمی‌کنند. ما در حال طراحی ناوگانی از وسایل نقلیه رباتیک زیر آب هستیم که به کشتی متصل نیستند. آن‌ها با بستر دریا تماس ندارند و در بالای آن شناور می‌شوند.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه گفت: مرگ مهسا امینی نازنین و حوادث پشتش ناگهان یک رویدادی ایجاد کرد که هنوز این رویداد ته‌نشین نشده و نمی‌دانیم چگونه تحلیل کنیم. نمی‌دانیم این رخداد بسط نیهیلیسم است، یک جنبش است یا انقلاب است؟
بیرون زدگی چشم زمانی به وجود می‌آید که یک یا هر دو چشم به علت برخی از انواع ضایعات و اختلالات چشمی از قبیل تورم عضلات شرقی و بافت‌های پشت چشم از درون کاسه چشم بیرون بیاید.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ