یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه نسبت به تشدید اوضاع تا رویارویی مستقیم با واشنگتن هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
یک مقام سازمان ملل متحد درباره خطر آوارگی و بی‌خانمانی صدها نفر از اهالی قدس اشغالی، هشدار داد.
یک مقام سابق پنتاگون هشدار داد که آمریکا و غرب فرصت پایان دادن به بحران اوکراین را با اقدامات خود از دست داده‌اند.
این مقام مسئول دولت مسکو ادامه داد: نمی دانم وقتی مردم این کشور جدیدترین تسلیحات روسیه را در دست نزدیکترین همسایگان خود - شرکای ما در کره شمالی - ببینند، چه خواهند گفت؟
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
مقام ارشد کره شمالی با هشدار به آمریکا اعلام کرد در صورتی که یکی از موشک‌های آزمایشی پیونگ‌یانگ سرنگون شود، کره شمالی آن را اعلام جنگ قلمداد خواهد کرد.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.
یک قانونگذار روس نسبت به رویکرد آمریکا در قبال پیمان استارت نو هشدار داد.
یک مقام ارشد دولت روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهند، مسکو این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
سفیر اسبق سوئد در روسیه، پیشنهاد بحث‌برانگیز پیوستن استکهلم به ناتو را شتابزده خواند و هشدار داد که در صورت وقوع جنگ بین این ائتلاف نظامی و روسیه، سوئد در «خط مقدم» جبهه قرار خواهد گرفت!
رئیس اورژانس سوئیس نسبت به فروپاشی سیستم درمانی این کشور بدلیل فشار کاری هشدار داد.
یک مقام یمنی به عربستان هشدار داد که اگر جنگ مجددا آغاز شود همانند آنچه در سال های گذشته روی داد بودجه آنها صفر و با کسری روبرو خواهد شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
یک مقام نظامی یمن تاکید کرد که هشدار نیروهای مسلح یمن به ائتلاف سعودی گذرا نیست بلکه جدی است.
یک مقام دولت آلمان هشدار داد اگر صربستان به دنبال عضویت در اتحادیه اروپاست، باید در بسط روابط با روسیه تجدید نظر کند.
یکی از مقامات انصارالله یمن درباره نادیده گرفتن خواسته های ملت این کشور هشدار داد.
یکی از مقامات انصارالله یمن درباره نادیده گرفتن خواسته های ملت این کشور هشدار داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت به راه آهن هشدارهایی داده شد.
یک مقام وزارت خارجه روسیه نسبت به آن که رابطه مسکو و واشنگتن به «نقاط بی بازگشت» برسد و بدتر از وضعیت فعلی شود، هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ