رئیس اورژانس سوئیس نسبت به فروپاشی سیستم درمانی این کشور بدلیل فشار کاری هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
مهدی پازوکی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند کشور ما هر روز فقیرتر خواهد شد. ایران بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود قدرت اول منطقه در سال ۱۴۰۴ شود. الان بعد از گذشت ۱۸ سال نه تنها فاصله ما با کشور‌های منطقه مثل ترکیه و عربستان و قطر کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
یک مقام سازمان ملل متحد درباره خطر آوارگی و بی‌خانمانی صدها نفر از اهالی قدس اشغالی، هشدار داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
یک مقام سابق پنتاگون هشدار داد که آمریکا و غرب فرصت پایان دادن به بحران اوکراین را با اقدامات خود از دست داده‌اند.
مرحبا تاکید کرد: در بسیاری از روستاها فعلا امکانات تصفیه مناسبی وجود ندارد، آب کلرزنی می‌شود ولی کیفیت مناسب برای آشامیدن را ندارد، در بسیاری از روستاها مردم از چشمه‌های طبیعی کوهستان آب برداشت می‌کنند.
یک مقام پنتاگون با هشدار به سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ سفید در اوکراین و تایوان اذعان کرد که آمریکا سیاست نظامی هیتلر را در پیش گرفته و فروپاشی دلار و ذخایرش به زودی گریبانش را می‌گیرد.
زیدآبادی نوشت: اگر گوش شنوایی برای شنیدن هشدار وحشت‌انگیز یک مقام رسمی هم در بین نهاد‌های تصمیم‌گیر کشور پیدا نمی‌شود، صدالبته که دیگر آنچه به جایی نرسد فریاد امثال ماست!
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.
نماینده مردم تبریز در مجلس افتتاح سفارت آذربایجان در تلاویو خطای بزرگ راهبردی خواند و گفت: جمهوری آذربایجان مراقب باشد در دام رژیم صهیونیستی نیفتد.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.
یک قانونگذار روس نسبت به رویکرد آمریکا در قبال پیمان استارت نو هشدار داد.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
یک مقام ارشد دولت روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهند، مسکو این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
یک کارشناس درباره‌ی گونه‌ی جدیدی از «اَبَرجوندگان» هشدار داده است که ممکن است برای سلامت انسان خطرآفرین باشند. ظاهراً گذراندن یک سال عادی بدون به خطر افتادن سلامت یک آرزوی محال است!
یک مقام یمنی به عربستان هشدار داد که اگر جنگ مجددا آغاز شود همانند آنچه در سال های گذشته روی داد بودجه آنها صفر و با کسری روبرو خواهد شد.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه نسبت به تشدید اوضاع تا رویارویی مستقیم با واشنگتن هشدار داد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
یک مقام نظامی یمن تاکید کرد که هشدار نیروهای مسلح یمن به ائتلاف سعودی گذرا نیست بلکه جدی است.
یک مقام دولت آلمان هشدار داد اگر صربستان به دنبال عضویت در اتحادیه اروپاست، باید در بسط روابط با روسیه تجدید نظر کند.
یک مقام وزارت خارجه روسیه نسبت به آن که رابطه مسکو و واشنگتن به «نقاط بی بازگشت» برسد و بدتر از وضعیت فعلی شود، هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ