در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
تسهیل در صادرات آبزیان به روسیه از طریق توسعه راه‌های حمل و نقل مورد تاکید روسای شیلاتی ایران و روسیه قرار گرفت.
کمیسیون اروپا با اعلام این که ممنوعیت‌های جدیدی برای صادرات «فناوری‌های حساس، دومنظوره و پیشرفته‌ای» اعمال شده است که به توامندی‌های ارتش روسیه کمک می‌کند، افزود: این اقدام برای اولین بار، شامل هفت نهاد ایرانی می‌شود.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه ضمن اشاره به تنوع صادراتی به روسیه، گفت: برقراری ارتباط مستقیم بین بانک های ایران و روسیه منجر به بهبود تسویه های مالی و ضمانت های مالی خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه صادرات ریالی تنها در ظاهر با صادرات روبلی شباهت دارد، گفت: تصمیم روسیه مبنی بر الزام پرداخت بهای گاز صادراتی به پول ملی این کشور، باصادرات ریالی متفاومت است.
معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به تکمیل فرایند تولید و صادرات آبزیان کشور گفت: صادرات میگو به روسیه در ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۵ برابر بیشتر شد.
دبیر انجمن قطعه سازان ایران اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای برای صادرات خودرو از ایران به روسیه به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار بین دو کشور امضا شده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است، گفت: تمایل داریم میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم.
اتاق تهران ضمن اشاره به اینکه در یک سال اخیر، ترکیب صادرات ایران به روسیه از محور محصولات کشاورزی به محصولات صنعتی تغییر کرده است؛ اقدامات راهبردی برای توسعه روابط با روسیه را پیشنهاد کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت صادرات ایران به روسیه طی نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: مبادلات اقتصادی میان دو کشور بدون واسطه گری ارزهای خارجی، انجام می شود.
مدیر خانه نوآوری و فناوری روسیه با اشاره به رئوس های تعاملات فناورانه با روسیه گفت:با صادرات به روسیه جهش صادراتی خواهیم داشت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
سخنگوی وزارت صمت از رشد ۳۰ درصدی صادرات صنعتی به روسیه در ۵ ماهه امسال خبر داد و گفت: ترکیب صادرات ایران به کشور روسیه از محصولات کشاورزی محور به صنعتی تغییر کرده است.
رئیس کل گمرک گفت: در راستای اجرای طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی بین ایران و روسیه، بیش از ۱۸ هزارتن کالا به ارزش بالغ بر ۹.۵ میلیون دلار طی ۵۰ روز به کشور روسیه صادر شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو گفت: در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو، توانمندی‌های ۲۱ شرکت از زیرمجموعه ایران خودرو در سطوح مرتبط با خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین و خدمات مهندسی با ارایه ۹۹ قطعه و در ۲۳۲ متر مربع به نمایش گذاشته خواهد شد.
ارائه پیشنهادهای روسیه و ایران به چین و هند و تخفیف در نفت خام صادراتی این کشورها نگرانی‌ها را در مورد آینده صادرات نفت عراق افزایش داده است. عراق ۹۵ درصد بودجه اش وابسته به صادرات نفت است.
سرگذشت دختری با پوشش مردانه!
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ