کودکی که بعد از ۱۰ روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگاز چنگال آدم ربایان نجات یافته بود صحیح و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن از شهادت بیش از هشت هزار کودک یمنی در جریان حملات مستقیم ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان در این کشور از آغاز تجاوز ائتلاف تاکنون خبر داد.
بر اساس گزارش‌های اعلامی حدود ۲۰ کودک در سلامت کامل از داخل ساختمان در حال حریق خارج شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از عملیات نجات و احیای موفق کودک غرق شده در منطقه شنا ممنوع میانکاله شهرستان بهشهر توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.
تکنیسینی که از اتاق فرمان، پدر و مادر نوزاد را راهنمایی کرد تا کودک شیرخوار به زندگی برگردد. صحنه‌های یاری‌رسانی تکنیسین اورژانس اهواز ثبت شده تا سکانس‌های این نجات حیرت‌انگیز به یادگار بماند و فراموش نشود.
در کشور‌های پیشرفته آموزش اصولی امدادگری، از سن کم شروع می‌شود تا هر کودک و فرد بتواند در نجات جان افراد موثر باشد. در این ویدیو مهارت باورنکردنی پسربچه خردسال در نجات جان خواهرش را می‌بینید.
قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
سرویس امداد و نجات اعلام کرد که حدود ۲۴ نفر که اکثر آنها کودک بودند، روز پنجشنبه بر اثر ریزش یک پل موقت عابر پیاده در شهر اسپو فنلاند در نزدیکی هلسینکی، پایتخت این کشور، زخمی شدند.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
یک پسر بچه با عجله در حال عبور از خیابان بود که به زیر بیل مکانیکی رفت، اما خوشبختانه سالم ماند.
در آن لحظه فقط به نجات جان آن کودک فکر می‌کردم اصلا به این فکر نکردم که فوتبالیست هستم و ممکن است کارم آسیب ببیند...
حادثه حجیب ورود یک بارکش به فروشگاه و نجات یک مادر و فرزند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، زندگی سختی را در کودک تجربه کرده و فوتبال را تنها راه نجات خانواده‌اش می‌داند.
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
کودک ۱۲ ساله پس از ۲۶۰ ساعت ماندن در زیر آوار، سرنجام زنده بیرون کشیده شد و نجات یافت.
رضازاده عضو تیم اعزامی هلال احمر به ترکیه گفت: سگ های زنده‌یاب بسیار کمک کرده‌اند و هم اکنون با کمک سگ های زنده‌یاب و صحبت های اهالی منطقه درحال آواربرداری و نجات جان یک کودک دو ساله هستیم.
امدادگران ایرانی برای نجات کودک ترکیه‌ای از زیر آوار مشغول فعالیت هستند.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر ایران، کودک ترکیه‌ای را پس از ۶۰ ساعت از زیرآوار زنده بیرون آوردند.
تلاش‌های بی‌وقفه سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه(آفاد)، نیروهای ژاندارمری، تیم‌های بهداشت، آتش‌نشانی و تیم‌های امدادی داوطلب برای نجات شهروندان از زیر آوار در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
تصویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده، از لحظه وارد شدن ناگهانی یک خودرو به داخل مغازه که خیلی اتفاق جان کودک در معرض مرگ نجات پیدا کرد.
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.
کودک ۸ ساله اهل مشهد که بدون حضور خانواده در ساحل بابلسر در حال شنا بود، گرفتار امواج خروشان شد؛ که با هوشیاری غریق نجات‌ها از مرگ نجات پیدا کرد.
یک کودک که به داخل استخر رفته بود و در حال غرق شدن بود توسط پدرش از مرگ نجات یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ