سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از کشور قطر بازگشته است درباره حواشی جالب این سفر و همچنین ملاقات هایی که با چهره های مطرح فوتبال جهان داشته است صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد همیشه محبوب والیبال و ورزش ایران مصاحبه‌ای مفصل و‌خواندنی انجام داده است.
مصاحبه با رسول دانیال زاده کارآفرین برتر حوزه فولاد؛ پیرامون مشکلات بانکی
آرسنال به زودی انتقال کای هاورتز را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.
در حالیکه هنوز انتقال کای هاورتز به آرسنال به صورت رسمی اعلام نشده، تصاویری از اولین مصاحبه‌ او در فضای مجازی لو رفته است.
بهروز عطایی بعد از پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها مصاحبه مفصلی انجام داده است
مصاحبه با رسول دانیال زاده کارآفرین برتر؛ پیرامون خصوصی سازی در صنعت فولاد
گویا این مدل از کفش کتانی میرسلیم کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است درحالی که او در مصاحبه با خبرآنلاین گفته بود مربوط به ۲۰ سال پیش است.
شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
برانکو ایوانکوویچ از پیشنهادی پرده برداشته که اگر با موافقت طارمی همراه می‌شد، مسیر فوتبالی او را تغییر می‌داد.
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
با توجه به چت‌هایی که با ایرانیان داشته‌ام، دغدغه‌های اجتماعی آنان شامل مسائلی مانند بیکاری، فساد، بحران مسکن، نابرابری اجتماعی، نارضایتی از سیاست‌های دولت، محدودیت‌های اجتماعی و فرهنگی، تحریم‌ها و تاثیر آن بر زندگی مردم، آموزش و پرورش و حقوق زنان بوده است.
سایت شبکه المیادین از مصاحبه اختصاصی این شبکه با رئیس‌جمهور ایران در خصوص چشم‌انداز آینده این کشور خبر داد.
هری کین در گفتگویی با اسکای اسپورت، صحبت‌های عجیبی را درباره باشگاه تاتنهام به زبان آورده است.
المانیتور نوشت: سیامک نمازی طی مصاحبه با سی‌ان‌ان از زندان اوین، جایی که از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با یک کشور متخاصم» (ایالات متحده آمریکا) در بازداشت به سر می‌برد، از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد که سیاسی بازی را کنار بگذارد و «به این کابوس» برای او و دو فرد دو تابعیتی دیگر پایان دهد.
سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن می‌گوید برای درخشش در بوندسلیگا نیاز داشته تا با شرایط این لیگ وفق پیدا کند.
سرمربی تیم سایپا، بعد از پیروزی مقابل مس شهربابک، طی مصاحبه‌ای گله خود از مدیریت باشگاه را اعلام کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال مالزی از مصاحبه و مذاکره با چند مربی از جمله یک گزینه ایرانی برای حضور در تیم ملی فوتسال این کشور خبر داد.
سرمربی آلومینیوم بعد از برد حساس تیمش برابر مس رفسنجان، در کنفرانس مطبوعاتی انتقادات شیرینی را مطرح کرد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در مصاحبه مفصلی برای اولین بار درباره مصدومیتش و همچنین اخراج مربی محبوبش از این باشگاه صحبت کرده است.
۱۰ سال از پیروزی انقلاب گذشته بود و قرار بر این بود که به‌مناسبت دهمین سالگرد پیروزی انقلاب ویژه‌نامه متفاوت از آنچه هر سال در دهه فجر منتشر می‌شد، به رشته تحریر درآید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است.
مهدی طارمی در اولین مصاحبه طولانی خود پس از جام جهانی، از دستاوردهای سال قبل میلادی و اهداف بزرگش برای سال جدید می گوید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
در خاطرات جهانگیرى آمده است: گزارش‌های هواشناسی خطر از وقوع سیل در تهران می‌داد. با تلویزیون مصاحبه کردم و به مردم التماس کردم که به هشدار‌ها توجه کنند. ساعت ۱۰ شب جلسه ستاد بحران تهران رفتم. هدفم این بود که اهمیت و حساسیت موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ