فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی محوری ارتش به طور قطع و یقین آمادگی دارد هرگونه تهدید در هر زمان، مکان، سطح و مقطعی را پاسخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور در واکنش به حمله اوکراین به پل کریمه، حملات موشکی را علیه تأسیسات اوکراین در شهر «اودسا» که برای آماده‌سازی حملات مورد استفاده قرار گرفته، انجام داد.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ مقاومت به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، خواستار تداوم سیاست ترور فرماندهان مقاومت در نوار غزه شد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها دهند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها دهند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اگر دشمنان در محاسبات خود اشتباه و دست از پا خطا کنند با تمام قدرت پاسخ سخت و کوبنده‌ای به آن‌ها خواهیم داد.
رئیس‌جمهور در مراسم روز ارتش گفت: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود.
امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: هرکس با توان رزمی ایران و رژیم صهیونیستی آشنایی مختصری داشته باشد، می‌داند که اندازۀ رژیم صهیونیستی فقط اندازۀ یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس ماست.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی قرار دارند و پاسخ پشیمان کننده‌ای به هرگونه تهدید و تهاجم خواهند داد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
با وجود حمله موشکی صورت گرفته از سوی صهیونیست ها علیه فرودگاه بین المللی دمشق، اما سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است در این ارتباط اظهارنظر نخواهد کرد.
قوچان ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: این قابلیت بالقوه در نیروی هوایی ارتش وجود دارد که با رصد تهدیدات موجود در منطقه، راه حلی برای آن ارائه کرده و در کوتاه ترین زمان پاسخی به آن تهدیدات داده شود.
کره شمالی اعلام کرد طی دو هفته اخیر، با نظارت شخصی کیم جونگ اون رهبر این کشور، حملات هسته‌ای تاکتیکی را شبیه سازی کرده است. کره شمالی گفت این شبیه سازی‌ها را در پاسخ به تهدید نظامی" آمریکا و متحدانش انجام داده است.
ارتش آمریکا و کره‌جنوبی امروز چهار موشک زمین به زمین به سمت دریای ژاپن شلیک کردند و این به دنبال شلیک یک موشک بالستیک قاره‌پیما از نوع هوآسونگ-۱۲ به دست کره‌شمالی انجام می‌شود.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حال شکست در جنگ است. اگر اوکراینی‌ها به آزادسازی مناطق کشورشان از ارتش متجاوز خود ادامه دهند آیا او در واقع همان طور که تهدید کرده از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد؟ اگر چنین است چگونه و پاسخ ایالات متحده چه خواهد بود؟
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما در مقابل هر نوع تهدید قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.
امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند ارتش گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تغذیه اذهان عمومی داخل این رژیم است.
ارتش چین اعلام کرد در پاسخ به اقدامات تحریک‌آمیز مقامات آمریکا در تنگه تایون، رزمایش‌های نظامی جدیدی را در این منطقه برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ