فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی است و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس و جزیره بوموسی بامداد امروز آغاز شد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با تمرکز بر جزیره بوموسی از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق‌های سازمان‌یافته سوخت در خلیج فارس خبر داد و گفت: یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.
بندرعباس - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دستان نیروی دریایی سپاه پر است، گفت:نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد است.
پیش از این و در ۸ اردیبهشت نیز، نیروی دریایی ارتش یک فروند نفتکش خارجی متخلف را در دریای عمان توقیف کرده بود. طبق اعلام ارتش نفتکش متخلف که با پرچم جزایر مارشال در حال تردد بود با یک شناور ایرانی در آب‌های خلیج فارس برخورد کرده و منجر به مفقود شدن دو نفر و زخمی شدن چند تن دیگر از خدمه این شناور شده بود.
سپاه پاسداران فیلم جدیدی از مواجه شناور‌های خود با ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده که در آن افسر سپاه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت خلیج فارس با نیروی دریایی سپاه است، به ناو آمریکایی تذکر می‌دهد منطقه را ترک کرده و از رفتاری که موجب ایجاد خطر و تنش می‌شود، خودداری کند.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رزمایش با نام «سردار شهید نصرالله شفیعی» با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما دنبال بستن تنگه هرمز نبوده و نیستیم اما اگر زمانی تنگه هرمز را به روی کشتی‌های ما ببندد ، اجازه نمی‌دهیم هیچ کشتی از خلیج فارس خارج شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروی دریایی سپاه از نظر موشک‌های برد بلند، نقطه زن و توان مین ریزی و سایر ابعاد پهپادی از توانایی‌های بی نظیری برخوردار و در اوج اقتدار است و توانسته دفاع مناسبی در خلیج فارس برقرار کند.
در زیر تصاویری از توقیف نفتکش خارجی و حلقه‌ی قایق‌ها در اطراف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران را می‌بینید. روز دوشنبه ۹ آبانماه سپاه پاسداران خبر از توقیف یک نفتکش خارجی و کشف ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در خلیج فارس داد.
تصاویری از توقیف یک نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه منتشر شد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در خلیج فارس کشف و توقیف شد.
مجتبی قهرمانی گفت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در شناسایی‌ها و عملیات‌های دریایی ما عنایت شهدا را می‌بینیم، ادامه داد: هیبت ناوها و ناوچه‌های آمریکایی‌ها در خلیج فارش شکسته شد.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
نیروی دریایی آمریکا امروز مدعی شد که تلاش سپاه پاسداران پیرامون تصرف یک شناور بدون سرنشین متعلق به این کشور در خلیج فارس را خنثی کرده است!
سردار سلامی با تأکید بر اینکه "نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز مأموریت گرفته‌ایم که در دریاهای دوردست، حضور پیدا کنیم"، گفت: شما امروز آبروی ما هستید، آبروی نظام هستید و قدرت را اعتبار می‌دهید. فرماندهی معظم کل قوا برای شما همیشه دعا می‌کنند و این قدرت را عامل عزت و سرافرازی اسلام می‌دانند.
رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ