سخنگوی کرملین گفت که سفر زلنسکی به واشنگتن بیانگر تداوم عملی جنگ مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا علیه روسیه تا آخرین اوکراینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
در ادامه تحولات لحظه‌به‌لحظه با تحولات روسیه؛ وبسایت‌های گروه رسانه‎‌ای «پاتریوت» متعلق به شورشیان «واگنر» مسدود شدند.
بوریس پیستوریس، وزیر دفاع آلمان که برای دیدار با همتایان خود در ناتو به بروکسل رفته، پیش از این دیدار گفت: آلمان ۶۴ موشک مضاعف پاتریوت را به اوکراین می‌فرستد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز تأیید کرد که تسلیحات هسته‌ای این کشور در بلاروس مستقر شده‌ است و در جریان حملات موشکی به پایتخت اوکراین چند سامانه آمریکایی پاتریوت منهدم شدند.
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام دولتی واشنگتن فاش ساختند که یکی از سامانه‌های پاتریوت اهدایی واشنگتن به ارتش اوکراین در حمله موشکی روسیه تخریب شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات گسترده بامداد امروز به پایتخت اوکراین، ارتش این کشور با موشک هایپرسونیک کینژال، یک سامانه پدافندی پاتریوت آمریکا مستقر در کی‌یف را منهدم کرده است.
رسانه‌ها از تحویل سامانه موشکی «پاتریوت» از سوی آمریکا، هلند و آلمان به اوکراین خبر می‌دهند.
بمب‌های هدایت دقیق KAB-۱۵۰۰ S-E از سیستم روسیه موقعیت‌یاب جهانی ماهواره‌ای گلوناس برای هدایت و رسیدن به هدف استفاده می‌کنند. این مهمات مخرب از سال ۲۰۱۹ به خدمت ارتش روسیه درآمده است.
وزارت دفاع آمریکا در نشستی خبری فاش ساخت واشنگتن در حمایت نظامی از اوکراین ضد روسیه تاکنون 7 هزار نظامی آموزش داده و در آینده نزدیک سامانه پاتریوت را تسلیم کی‌یف می‌کند.
افسر ارتش آمریکا تأکید کرد ارتش اوکراین آمادگی استفاده از سامانه‌های ضدموشکی پاتریوت را ندارد و این تجهیزات نظامی پیشرفته آسیب‌پذیری ذاتی ارتش اوکراین را رفع نخواهند کرد.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
هلند قرار است به مانند آمریکا و آلمان سامانه ضدهوایی پاتریوت را در اختیار اوکراین قرار دهد.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید که تصمیم پنتاگون برای آموزش ارتش اوکراین جهت کار با سامانه موشکی «پاتریوت»، گواه مداخله واشنگتن در بحران فزاینده اوکراین است.
واحد خدمات تحقیقاتی کنگره آمریکا درباره مخاطرات ناشی از ارسال احتمالی سامانه پدافند هوایی «پاتریوت» به اوکراین هشدار داد.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی با تأکید بر «عدم تمایل مسکو به برقراری روابط با غرب» اعلام کرد: آمریکا خبر داد که متخصصانش را برای مدیریت سامانه پاتریوت به کی‌یف نمی‌فرستد.
رئیس جمهور روسیه گفت که پاتریوت یک سیستم قدیمی است و مانند سامانه اس-۳۰۰ روسی کارایی ندارد.
رئیس جمهور روسیه گفت که پاتریوت یک سیستم قدیمی است و مانند سامانه اس-۳۰۰ روسی کارایی ندارد.
نشریه نیوزویک در گزارشی نوشته که آماده‌سازی نیروهای اوکراینی برای استفاده از سامانه آمریکایی پاتریوت ماه‌ها طول می‌کشد و این سامانه ضدموشکی نمی‌تواند از کل خاک اوکراین محافظت کند.
رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و تلاش خواهیم کرد انجام دهیم.
وزیر امور خارجه ایالات متحده افزود: روسیه به تنهایی قادر به پایان دادن به جنگ است و تا زمانی که این کار را انجام دهد ما به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به هدف قرار دادن سامانه های پدافند پاتریوت در صورت اقدام ناتو برای ارسال آن به اوکراین هشدار داد.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد این کشور آماده استقرار سامانه پدافند هوایی پاتریوت آلمان در خاک خود است.
پس از حادثه موشکی اخیر در مناطق مرزی لهستان و اوکراین، وزیر دفاع آلمان اعلام کرد برلین به‌زودی سامانه‌های دفاع موشکی پاتریوت در اختیار لهستان قرار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ