هلند قرار است به مانند آمریکا و آلمان سامانه ضدهوایی پاتریوت را در اختیار اوکراین قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت هلند با انتشار بیانیه‌ای از تعلیق موقت همکاری‌های مستقیم این کشور با نیجر خبر داد.
رییس کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: هند در تعامل با جهان و اصلاحات منجر به ثبات اقتصاد کلان ظرف یک دهه، ۴۸۰ میلیارد دلار سرمایه مستقیم خارجی جذب و صادرات سالانه را به ۴۵۰ میلیارد دلار رساند.
تیم ملی زنان هلند موفق شد با یک گل از سد زنان پرتغال در گروه E جام جهانی بگذرد.
هلند از لغو محدودیت صادرات برخی تجهیزات صنایع نظامی به ترکیه خبر داد.
شکست تیم ملی والیبال هلند برابر اسلوونی شانس صعود به مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال را از آن‌ها گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در ست دوم بازی مقابل هلند در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
وزارت دفاع هلند درراستای جنگ‌افروزی در اوکراین بر ضرورت ارسال تسلیحات نظامی به این کشور تاکید کرد.
نشریه آلمانی در گزارشی فاش کرد شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک نتوانسته از داده های مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری اش محافظت کند.
نخست وزیر هلند امروز کنفرانس مطبوعاتی با رییس جمهور اوکراین گفت: هلند درحال بررسی گزینه‌های تامین جنگنده‌های F-۱۶ برای کی‌یف است.
هلند و دانمارک برنامه مشترکی برای خریداری تانک و ارسال آنها به اوکراین دارند.
رسانه‌ها از تحویل سامانه موشکی «پاتریوت» از سوی آمریکا، هلند و آلمان به اوکراین خبر می‌دهند.
تولید صنعتی هند در ماه فوریه سالانه ۵.۶ درصد افزایش یافت.
علی‌رغم مخالفت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، دولت هلند می‌گوید طرح صلح چین را بررسی کرده و نکات خوبی برای حل بحران اوکراین دارد.
دولت هلند تصمیم دارد برای حفاظت از امنیت ملی محدودیت های جدیدی بر صادرات فناوری نیمه رسانا وضع کند و به این ترتیب به آمریکا می پیوندد که سعی دارد صادرات تراشه به چین را محدود کند.
نخست وزیر هلند امروز در سخانی اعلام کرد: اوکراین زودتر از ۲ ماه آینده نمی‌تواند سامانه های «پاتریوت» آمریکایی را دریافت کند.
این گوساله‌ها از یک نژاد گاو هلندی متولد شده‌اند و در طول زندگی خود می‌توانند 100 تن شیر تولید کنند.
خارج شدن یک نقشه از حالت طبقه‌بندی‌شده در هلند، به شکار جعبه‌های طلا و جواهرات جامانده از جنگ جهانی دوم و نازی‌ها دامن زده ونام روستای کوچک اومِرِن- با جمعیت ۷۵۱نفری- را به‌عنوان یکی از معدود مکان‌هایی در جهان که گنج نازی‌ها می‌تواند در آن پنهان شده باشد، بر سر زبان‌ها انداخته است. این نقشه به‌عنوان بخشی از «اسناد سالانه آرشیوی» در ژانویه منتشر شد.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
نرخ تورم سالانه مبتنی بر شاخص قیمت عمده فروشی هند (WPI) به پایین‌ترین حد خود در ۲۱ ماه گذشته کاهش یافت و این نشان می‌دهد که فشار قیمت‌ها در سومین اقتصاد بزرگ آسیا در حال کاهش است و سیاست‌گذاران ممکن است تمرکز خود را روی رشد معطوف کنند.
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
تولید صنعتی هند در سپتامبر سالانه ۳.۱ درصد افزایش یافت.
رئیس مجمع بین‌المللی بریکس می‌گوید از آنجایی که سامانه پرداخت تبادلات تجاری بین هند و روسیه با ارزهای ملی، در حال اجراست، دو کشور دیگر نیازی به استفاده از دلار ندارند.
منابع آگاه در دولت هند می‌گویند احتمالا به‌زودی سیستم‌های پرداخت هند و روسیه و استفاده از ارزهای ملی، در سازوکار بانکی کشورهای همدیگر پذیرش خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ