وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهندسان قطعات الکترونیکی چاپی در فضا را به طور موفقیت آمیز آزمایش کردند. این فناوری در طراحی، ساخت و صرفه جویی در فضای موجود تاثیر دارد و قابلیت های ارتباطاتی را ارتقا می دهد.
ابتکار: کارشناسان می‌گویند اگر روند فعلی ادامه یابد تعداد قطعات پلاستیک دریا‌ها در سال ۲۰۵۰ بیش از موجودات دریایی خواهد بود/ به‌طور میانگین هر انسان سالانه معادل ۵۰ کیسه پلاستیکی را می‌خورد.
به‌منظور ارتقای سامانه روغن‌کاری قطعات و اجزای پیشرانه TU5P و افزایش میزان بهره‌وری آن، با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و الگوگیری از نمونه های خارجی موجود، پمپ‌روغن پیشرانه TU5P داخلی سازی شد و به مرحله تولید انبوه رسید.
دزدان قطعات و لوازم داخل خودرو در دام پلیس
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ قطعات ریز دانه ای که توانایی تجمیع با پلاک های دیگر را ندارند می توانند به تنهایی وارد ساخت و ساز شوند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه،مسکن وشهرسازی ازمراحل نهایی تجهیز قطعات آزمایشگاهی آزمایشگاه مرجع ریلی دربخش خط وآزمایشگاه بزرگ‌مقیاس بارگذاری سریع روسازی درهمکاری باشرکت ساخت وسازمان راهداری خبرداد
واحد‌های توربین گازی MGT-۷۰ کپی سخت افزار زیمنس ساخته شده توسط ایران است. ایران قبل از اعمال موج اخیر تحریم‌ها، مجوز مونتاژ و تولید داخلی این توربین‌ها را دریافت کرده بود.
محققان یک شرکت دانش بنیان با استفاده از سامانه پردازش پلاسمایی تحت خلاء امکان ایجاد خاصیت ضدآب را در قطعات الکترونیکی فراهم کردند.
با حضور عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور شركت های گروه سایپا، جمعی از مدیران ارشد گروه و مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران، از سامانه فروش قطعات خودرو ایران با عنوان ریکو پارت رونمایی شد.
اگر دولت دست از سر بازار خودرو و خودروسازی بردارد و صرفا نظارت کند، قطعا شرایط سر و سامان پیدا خواهد کرد. دولت صرفا باید اثرگذاریش در حد پایش برنامه‌های خودروسازان باشد نه بیشتر.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) اعلام کرد: دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در جشنواره جمعه‌های آپشن آپکو، قطعات و تجهیزات مورد نیاز محصولات خود را با استاندارد و کیفیت مناسب با تخفیف خریداری کنند.
رسانه‌های کانادایی گفته اند مرکز تحقیقات اروپایی «استیت واچ» (دیده بان دولتی) و مقامات اوکراین در پهپاد‌های ایرانی، قطعات ساخت شرکت کانادایی «تالیسمان وایرلس» (Tallysman Wireless) پیدا کرده اند.
سامان قدوس قطعا بابت گل نشدن آن شوت زیبایش مقابل آمریکا حسرت زیادی خواهد خورد.
سامانه رسوب‌دهی فیزیکی از فاز بخار با قابلیت استفاده در لایه نشانی قطعات حساس و استراتژیک اپتیکی در پارک فناوری پردیس ساخته شد.
دو تیم برجسته فرمول یک به قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات پیش از آخرین مسابقه‌ دوران حرفه‌ای‌اش هدایای جالبی اهدا کردند.
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
وزارت دفاع آمریکا از توقف تحویل جنگنده های اف-۳۵ به دلیل وجود یک قطعه چینی در قسمت موتور آن خبر داد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با پیاده سازی فاز نخست این سامانه قطعاً وضعیت مناسب‌تری از قبل خواهیم داشت و شاهد شفافیت مبادلات، امکان گزارش‌گیری برای بانک مرکزی و بانک‌ها خواهیم بود.
تفاهم نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت اپتیماتک از شهر مینسک بلاروس برای صادرات سالانه ۱۵۰۰ تن قطعات ریخته‌گری منعقد شد.
عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است سامانه مودیان در صورت راه‌اندازی، قطعا به اخذ عادلانه‌تر مالیات‌ها کمک خواهد کرد، ولی حتما باید در سریع‌ترین زمان ممکن این سامانه آغاز به کار کند تا شاهد کاهش حجم اقتصاد زیرزمینی، فرار مالیاتی و کارآمدی بیشتر در نظام مالیاتی باشیم.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه بازار قطعات یدکی در حال تبدیل شدن به شفاف ترین بازار است، گفت: روز شنبه بازرسان با حضور در بازار قطعات یدکی، کالاهای تقلبی و جعلی را جمع آوری خواهند کرد.
در حال حاضر دولت سیزدهم تاکید دارد که هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. از سویی معاونت اقتصادی رئیس جمهور نیز به نظر می‌رسد که طرح باز توزیع یارانه بنزین را به بایگانی سپرده است. اما اگر قرار باشد روزی این طرح از سوی محسن رضایی و همکاران اش اجرا شود، تقریبا تمام مردم مشمول این طرح می‌شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی بعد از کری‌خوانی/ مرگ دو برادر در جزیره ناز/ دختری در دنیای هزار چهره!/ رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد/ ماجرای قتل موتورسوار جوان در مشهد/ کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری/ عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد/ سقوط از طبقه سوم برای پنهان کردن راز خیانت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ