در ادامه تحولات لحظه‌به‌لحظه با تحولات روسیه؛ وبسایت‌های گروه رسانه‎‌ای «پاتریوت» متعلق به شورشیان «واگنر» مسدود شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وب‌سایت‌های دولت سوئیس هدف یک حمله سایبری گسترده قرار گرفت.
رسانه‌های عبری زبان از چندین حمله سایبری متعدد و قوی در شبانه روز گذشته به وبسایت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
وب‌سایت‌های انگلیسی در تب و تاب اخبار تازه، صعود سیتی در آلیانز را جشن گرفتند.
در حالی که گوگل پیش از این ادعا کرده بود که در کنار مردم ایران است، در عمل در حال قطع دسترسی ایرانیان به فناوری‌ است و چندی است که نمایش نقشه را در سایتها برای کاربران ایرانی قطع کرده است.
یک گروه هکری وب‌سایت‌های پستی، بانکی و مخابراتی رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.
هکر‌ها توانسته‌اند با استفاده از آسیب‌پذیری امنیتی واحد گرافیکی Mali در تراشه‌های اگزینوس، کاربران مرورگر سامسونگ در محصولات این شرکت را به وب سایت‌های آلوده، هدایت کنند. این مشکل در تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به تراشه اگزینوس تا قبل از سری گلکسی S۲۲ وجود دارد.
بیش از نیمی از این وبسایت‌های پربازدید، خارج از دسترس کاربران ایرانی هستند. براساس این گزارش، از بین ۱۳ سایت پربازدید دنیا، ۶ مورد از آنها دچار فیلترینگ شده و چند مورد دیگر نیز بخاطر تحریم‌ها، سرویسی به کاربران ایرانی نمی‌دهند.
بدافزار Rhadamanthys سرقت کننده جدید اطلاعات است که با استفاده از Google Ads کاربران را به وب‌سایت‌های مخرب هدایت می‌کند.
یکی از مقامات ناسا با تایید حمله هکری گفت: کارشناسان سایبری ناسا به طور فعال مشغول بررسی رویدادی هستند که برخی وب سایت‌های این سازمان را تحت تاثیر قرار داده است. ناتو به طور مرتب با رویداد‌های سایبری دست و پنجه نرم می‌کند و با موضوع امنیت سایبری با جدیت برخورد می‌کند.
اپل و موزیلا ابزار‌هایی دارند که به طور خودکار برای ایمیل شما یک ایمیل بدلی با نام مستعار می‌سازد تا بتوانید از آن برای ورود به اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌ها استفاده کنید.
آگهی دهندگان و وب سایت‌های انتشار اخبار گله دارند که اپل درباره شیوه استفاده از درآمد‌های تبلیغاتی به خصوص سهم ناشران و همچنین شرکت از آن شفاف نبوده است.
خبر جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس در بیشتر وب‌سایت‌های هلندی بازتاب داشته است.
وب‌سایت‌های کره‌ای اعلام کردند که تقویم لیگ کره‌جنوبی برخلاف لیگ قهرمانان آسیا عوض نخواهد شد.
با وجود اینکه هیچ خبرنگاری اجازه حضور در تمرین تیم ملی مراکش را نداشت اما وب‌سایت‌های ورزشی، اطلاعات جالبی را از آخرین تمرین پیش از دیدار حساس با پرتغال، به بیرون مخابره کرده‌اند.
وب‌سایت‌های ژاپنی در گمانه‌زنی خود، تومیاسو را به عنوان یکی از مدافعان اصلی ژاپن در دیدار با کرواسی معرفی کردند.
پیش‌بینی وب‌سایت‌های ارائه آمار حاکی از آن است که ژاپن و استرالیا صدرنشین رنکینگ قاره آسیا خواهند شد.
پیش‌بینی وب‌سایت‌های ارائه آمار حاکی از آن است که ژاپن و استرالیا صدرنشین رنکینگ قاره آسیا خواهند شد.
وب‌سایت‌های چینی ادعا می‌کنند این کشور بیشترین میزان شراکت مالی در جام جهانی قطر را داشته است.
وبسایت‌های خبری فوتبال ویتنام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم معرفی کردند.
کاراگاهانی که روی پرونده‌های قتل کار می‌کنند به طور فزاینده‌ای از داده‌های ژنتیکی بارگذاری شده توسط افرادی که شجره نامه‌شان را ردیابی می‌کنند استفاده نموده‌اند و این امر باعث ایجاد دوراهی‌ای اخلاقی شده است.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
در وب‌سایت‌های حقوقی در تعریف طلاق صوری آمده است: «طلاق صوری به شرایطی گفته می‌شود که زن و شوهر به لحاظ قانونی تمامی مراحل طلاق را طی کرده‌اند و نام‌شان از شناسنامه یکدیگر هم برداشته شده است، اما صرفا در حد ظاهر‌سازی این اقدام را انجام داده‌اند و پشت تمامی اقدامات قانونی و کاغذ بازی‌هایی که وجود دارد، نیات دیگری وجود دارد. در واقع، این زنان و مردان برای اینکه از مزایایی برخوردار و مشمول امتیازاتی شوند، از یکدیگر طلاق می‌گیرند تا احکام افراد مجرد برای یکی از آن دو جاری شود.
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.
هکرهای طرفدار فلسطین می‌گویند که وب سایت‌های دو بندر اصلی رژیم اسرائیل را نابود کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ