مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته اعضای جامعه هتلداران کشور ۷۰ درصد از هتل‌های کشور استانداردسازی شده اند. مابقی نیز در چرخه استانداردسازی قرار دارند.
مشهد ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان استان به چهل‌ویکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشوری راه پیدا کرده‌اند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر شرکت‌های نوپا در اراضی اشغالی در حال انتقال سرمایه‌های خود به خارج از این اراضی هستند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۶ دستگاه متولی باید با هماهنگی هم کار کنند و کودکان کار را سروسامان دهند، هماهنگی و تنظیم بین دستگاه‌های مختلف دارای خلل و اشکال است.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
اهمیت سواحل و اقتصاد دریا پایه، سرعت‌بخشی اجرا طرح‌های مشترک شیلات و شرکت شهرک‌های کشاورزی را ضروری می کند.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
به گفته محققان، فشار خون بالا در دهه ۳۰ سالگی ممکن است در دهه ۷۰ به سلامت ضعیف‌تر مغز منجر شود.
در سال ۲۰۲۱ میلادی نتیجه یک مطالعه بزرگ انجام شده توسط دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده نشان داد که در سن ۶۰ سالگی تغییر رژیم غذایی "متوسط" سرشار از غذا‌های فرآوری شده و گوشت قرمز به رژیم غذایی سالم سرشار از غلات، حبوبات و آجیل می‌تواند تقریبا یک دهه به طول عمر فرد بیافزاید.
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
فدراسیون فوتبال کشورمان تولد ۷۰ سالگی سرمربی سابق تیم ملی را تبریک گفت.
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به نقدهایی که به نوشته های او می شود نوشت: در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال سن خواهم داشت و مناسب سمت ریاست جمهوری نیستم.
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به نقدهایی که به نوشته های او می شود نوشت: در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال سن خواهم داشت و مناسب سمت ریاست جمهوری نیستم.
مقدار توصیه شده روزانه ویتامین D به سن فرد بستگی دارد. از ۱ تا ۷۰ سالگی، فرد باید روزانه ۱۵ میکروگرم ویتامین D دریافت کند. این مقدار برای بزرگسالان ۷۱ سال و بالاتر به ۲۰ میکروگرم افزایش می‌یابد.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.
آلزایمر علت بروز ۶۰ تا ۷۰ درصد موارد زوال عقل (دمانس) است. این بیماری اغلب پس از ۶۵ سالگی و بیشتر در بانوان رخ می‌دهد. اغلب شروع آلزایمر آرام است و شاید تشخیص این بیماری در مراحل اولیه مشکل باشد.
الیزابت دوم در تاریخ هشتم سپتامبر و در سن ۹۶ سالگی درگذشت. وی به مدت ۷۰ سال سلطنت در بریتانیا را بر عهده داشت که طولانی‌ترین دوره سلطنت در این کشور به شمار می‌رود.
ملکه انگلیس در ۹۶ سالگی و پس از ۷۰ سال حضور در قدرت فوت کرد اما میراث استعمارگری‌هایی او همچنان دیده می‌شود و در تاریخ ثبت شده است.
برخی از برجسته‌ترین عکاسان جهان، از جمله سیسیل بیتون، کارش و لرد اسنودون، از الیزابت دوم به عنوان شاهزاده و ملکه عکس گرفته اند. ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. وی رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
در حالی که رهبران و شخصیت‌های جهان به ملکه الیزابت دوم، که در سن ۹۶ سالگی درگذشت، ادای احترام کرده‌اند مردم عادی در بریتانیا و سراسر جهان با دسته‌های گل به زنی که بیش از ۷۰ سال چهره کشورش بود، ادای احترام کردند.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: مکانیسم و فرمول مناسب برای شروع سن سالمندی جمعیت این است که ۱۵ سال از سن امید به زندگی بدو تولد آن جمعیت کم کنیم. به عبارتی در سرشماری سال ۱۳۹۵، سن امید به زندگی جامعه ایرانی حدود ۷۵ سال بود اگر ۱۵ سال کم کنیم سن ۶۰ سال، سن شروع سالمندی جامعه ایرانی است یا اگر در ژاپن سن امید به زندگی ۸۴ سال است تا ۷۰ سال می‌تواند سن شروع سالمندی آن کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ