آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران به دلیل نرسیدن به وزن قانونی، حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستارگان عنوان‌دار کشتی آزاد هند از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد انصراف دادند.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی جهان حساسیت خاص خود را دارد و اوج حساسیت آن رقابت بین یزدانی و تیلور است که امیدوارم یزدانی پیروز میدان باشد.
کشتی‌گیر مطرح هندی از حضور در مسابقات جهانی بلگراد انصراف دهد.
طبق تقویم اعلامی اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی به همراه سه نماینده دیگر ایران در روز اول مسابقات جهانی بلگراد به مصاف حریفان خواهند رفت.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب در کرواسی با حضور ستاره های نامدار کشتی جهان استارت می خورد.
یزدانی بعد از شکست در فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.
مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب کرواسی برگزار شد و شش آزادکار ایران رقبای خود را شناختند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
ملی پوش وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ایران، به عنوان کاپیتان تیم امید راهی مسابقات جهانی اسپانیا شد.
امیرمحمد یزدانی بعد از کشتی نگرفتن در مسابقات جهانی بلگراد، حالا قرار است در ترکیب تیم امید به اسپانیا اعزام شود.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابتهای امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد
در چارچوب رقابتهای مسابقات کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی در نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر ماکوئف نماینده اسلواکی با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
در روز نخست مسابقات جهانی کشتی آزاد، 4 نماینده ایران طبق قرعه کشی صورت گرفته روی تشک خواهند رفت.
ساعت کشتی امروز حسن یزدانی در مسابقات جهانی
مسابقات جهانی کشتی آزاد دقایقی پیش قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:
با اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مسابقات از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.
برخی از مبارزات کشتی آزاد به قدری جذاب هستند که این انتظار وجود دارد در مسابقات جهانی صربستان شاهد دوباره این سرشاخ‌ها باشیم.
لیست تیم ملی کشتی آزاد هند برای مسابقات جهانی صربستان در حالی اعلام شده که رقیب قدیمی حسن یزدانی نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد.
دو ستاره کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2022 از آمادگی خود برای مصاف با حریفان در بلگراد صحبت کردند.
دارنده مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: شرایط خوبی برای مسابقات جهانی دارم اما همه چیز روز مسابقه مشخص می‌شود.
دو ستاره اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشتی ایران در جمع نفرات برتر رنکینگ اوزان دهگانه مسابقات جهانی 2022 حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ