سرمربی استقلال می گوید که بازیکنانش در طول این هفته خوب کار کرده و آماده بازی فردا هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید تصمیمی احساسی به نظر بیاید اما می توان یکبار برای همیشه شماره 24 را در فوتبال ایران به بایگانی سپرد.
هفته آینده اکثر مناطق کشور نسبتا گرم خواهد بود. دوشنبه و سه‌شنبه آینده نیمه شمالی کشور دمای ۴۰ درجه را و جنوب غرب کشور دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کند.
دکتر تن ساز گفت: دختر‌ها در سن بلوغ خیلی به مصرف ترشیجات تمایل پیدا می‌کنند و ممکن است در آینده دچار کم کاری تخمدان‌ها و ناباروری شوند؛ به همین دلیل بهتر است که از همان دوران بلوغ در مصرف خوراکی‌ها دقت داشته باشند. حتی آقایان هم در صورتی که مزاج سردی دارند بایستی در مصرف سردی‌ها خصوصا ترشیجات دقت داشته باشند.
محسن حدادی، محیط‌بان پارک ملی گلستان با انتشار ویدیویی از یک آهو و بره‌اش نوشته است: «لب جاده زاییده بود. دو سه روزی حواسمون به اون نقطه بیشتر بود. چون احتمال دزدیده شدنش بره‌هایش بالا بود.»
امام جمعه قم نسبت به نفوذی‌هایی که در لباس خودی به میدان آمده‌اند هشدار داد و تصریح کرد: باید آن‌هایی را که ممکن است در داخل ایران و عراق نفوذ کرده باشند، شناسایی کنیم. گاهی این نفوذی‌ها در قامتی حاضر می‌شوند که اصلا احتمال دشمن بودن آن‌ها نمی‌رود.
دو طرف ماهی که طلایی شد، از روغن خارج کنید. حواستان باشد این غذا را اگر با سبزیجات پخته شده بخورید، حتما مقوی‌تر و خوشمزه‌تر است.
در معاملات روز یکشنبه احتمالا در قدم اول نمادهای بزرگ‌تر بازار به سمت تعادل رفته و کم کم شاهد این اتفاق در نمادهای کوچک‌تر باشیم.
میکل آرتتا در نشست خبری قبل از بازی با نیوکسل گفت، آن قدر کار دارند و حواسشان به بازی خودشان هست که نمی‌رسند مسابقات سیتی را به امید لغزش این تیم دنبال کنند.
پروین صالحی می‌گوید: پشت قضیه بی‌حجابی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل کشورهای متخاصم با ایران قرار دارند و مردم باید حواسشان جمع باشد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
خواب یک‌سوم از زندگی هر فرد را خواب تشکیل می‌دهد که درصورتی که این خواب باکیفیت باشد فرد دوسوم دیگر زندگی خود را با موفقیت می‌تواند سپری کند. حواستان باشد که خواب با کیفیت خوابی است که در مدت شب به وقوع بپیوندد. خوابیدن در این ساعت باعث مرگ می‌شود!
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی با لیورپول از آمادگی تیمش برای حضور در جو وحشتناک آنفیلد خبر داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بینی کسانی را که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می‌کنند، به خاک خواهیم مالید.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بینی کسانی را که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می‌کنند، به خاک خواهیم مالید.
پوریا فیاضی می‌گوید بازیکنان پیکان در تیم بسیار خوبی بازی می‌کنند و باید حواسشان به این مسئله باشد.
رهبر انقلاب: در قضایای اخیر، در دلم به مهندسی خوب دشمن «آفرین» گفتم / نقشه دشمن، جامع اما محاسبه آنها غلط بود / وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست؛ این مشکل زمینه‌ای بود که از آن استفاده کنند / خیال می‌کردند با تشویق چند عنصر خودفروخته به پناهندگی به کشوری دیگر و لجن‌پراکنی علیه ایران، جوانان ما ناامید می‌شوند / باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
سایمون شرکلیف با انتشار تصویری از سفارت انگلیس در تهران با کنایه نوشت: چه جالب! ظاهراً بعضی‌ها آنقدر خودجوش بودند که فراموش کردند که هماهنگ کنند از کدام پرچم استفاده شود ... شاید حواسشان به اتفاقات جا‌های دیگر تهران پرت شده بود…
امام جمعه موقت تهران گفت: مراقب باشیم فتنه های دشمنان حواسمان را از پیشرفت و توسعه کشور پرت نکنند.
در حسینیه امام خمینی و در جمعی که روسای سه قوه هم حضور دارند رهبری به همه مسئولین توصیه می‌کنند که حواستان را بدهید به کارهای اصلی؛ یعنی مطالبات مردم قبل این اتفاقات.
مدیریت صحیح و هوشمندانه تولید، توزیع و مصرف برق و تلاش برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در صنعت برق به یکی از دستور کار‌های جدی در بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است، موضوعی بسیار مهم که به واسطه افزایش میزان مصرف برق و نیز تشدید مشکلات در حوزه تولید مطرح و دنبال می‌شود.
اینکه وزیر محترم اطلاعات، برخلاف مشی برخی سیاسیون و اصحاب رسانه، دشمن را بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سمت منتقدان داخلی (که سهم بزرگی در آرامش این روز‌های کشور دارند) نگرفته‌اند، جای خوش‌وقتی دارد. اگر این تعبیر را اصلاح روندی بنامیم که سال‌هاست نخبگان جامعه را از نظام جدا می‌کند، رویکردی ارزشمند است.
«سیاه‌باز» را در خلاصه داستان فیلمی درباره ماجراهای یک بیت‌کوین باز می‌شناسیم اما همه ماجرا این نیست. داستان این فیلم از یک تصادف آغاز می‌شود که همه چیز آن مشکوک است، قصه از آغاز به ما یادآوری می‌کند که حواستان جمع باشد، این‌ها همه واقعیت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ