یک روزنامه اسپانیایی از توافق نهایی ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با تیم النصر عربستان خبر داد و تاکید کرد که این خبر تا ساعاتی دیگر از سوی باشگاه عربستانی اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این رفتار کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر باعث عصبانیت و ناراحتی تیم مصری شده است؛ تا جایی‌ که سرپرست این باشگاه اعتراض خود را به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.
کریستیانو رونالدو این بار با پرتاب آب به سمت فیلمبردار دیدار با الشباب خبرساز شد.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
مرد رکوردها در آستانه دستیابی به یک رکورد دیگر در رده ملی است.
ستاره پرتغالی از احتمال حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.
کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که روی حضور موفق‌تری در عربستان حساب می‌کرد، اما نسبت به کسب بهترین نتایج النصر در فصل آینده ابراز اطمینان کرد.
ابرستاره پرتغالی النصر عربستان را ترک کرد.
بازی تیمهای النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
رونالدوی پرتغالی از تمرینات گروهی تیم فوتبال النصر ریاض کنار گذاشته شد.
کریستیانو رونالدو مدال افتخار شهر لیسبون را از مسوولان این شهر دریافت خواهد کرد. دلیلش هم مطرح کردن نام پایتخت پرتغال در دنیا است.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
در سه انتخاب کریستیانو رونالدو برای بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ نامی از لیونل مسی دیده نمی‌شود.
رسانه فرانسوی از پروژه عربستان در جذب ابرستاره پرتغالی خبر داد. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر عربستان در دو ماه گذشته بازتاب‌های زیادی داشت.
جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت.
سرمربی تیم النصر نسبت به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا ابراز اطمینان کرد.
باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استاندارد‌های رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.
طرفداران فوتبال ایران که می‌توانستند شاهد حضور رونالدو در یکی از ورزشگاه‌های ایرانی باشند، قربانی عده‌ای خودسر شدند که دی ۱۳۹۴ از دیوار سفارت عربستان در تهران بالا رفتند. ماجرا مربوط به همان روزی است که عربستانی‌ها شیخ نمر را اعدام کردند. آن روز‌ها ابتدا عده‌ای در مشهد از دیوار کنسولگری عربستان بالا رفتند و پرچم این کشور را پایین کشیدند و شب هم نوبت به تهران رسید تا عده‌ای از دیوار سفارت این کشور در پایتخت ایران بالا بروند و پرچم را به زیر بکشند و موجب تخریب جزئی شوند
کریستیانو رونالدو شب گذشته میهمان ویژه اردوی رئال بتیس در ریاض بود.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تست‌های پزشکی از کریستیانو رونالدو است.
مدیر برنامه «کریستیانو رونالدو» برای مذاکره با مسئولان باشگاه النصر به عربستان سفر کرد.
کریستیانو رونالدو با اجازه فلورنتینو پرس به مادرید برگشت تا در زمین تمرینی والدبباس تمرینات خود را دنبال کند.
کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌های پرتغالی‌اش در قطر به زمین نشستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ