بازی تیمهای النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
کریستیانو رونالدو در دربی ریاض با حرکتی عجیب روی بازیکن الهلال عربستان مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت. او در پایان بازی هو شد و جواب هواداران حریف را با واکنشی منشوری داد
این حرکت رونالدو موجب گرفتن کارت زرد از داور شد. این بازیِ پرتنش ۲ بر صفر به نفع الهلال تمام شد تا کریس از قهرمانی در لیگ عربستان فاصله بگیرد.
یک شرکت هواپیمایی با عصبانیت کریستیانو رونالدو در بازی دیشب النصر مقابل ابها و خشم او از تصمیم داور برای پایان بازی در نیمه اول در میانه یک موقعیت گلزنی شوخی کرد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
زدراوکو، سرمربی کروات الباطن درباره اتفاقات دیدار برابر النصر که به شکست سه بر یک آنها در دقایق پایانی منجر شد، صحبت کرد.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
صالح ابونخاع، رئیس سابق باشگاه ضمک عربستان تاکید کرد که الاتحاد جده اولین مدعی قهرمانی لیگ عربستان در این فصل است.
رونالدو موفق شد اولین گل خود را برای النصر، از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
عبدالرحمان جاسم به همراه سه دستیار، بازی پاری‌سن ژرمن با منتخب ریاض را قضاوت می‌کند.
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
کریستیانو رونالدو در پنجمین جام جهانی به دنبال فتح این جام است.
علیرضا فغانی در دومین قضاوت خود در جام جهانی قطر، دیدار دو تیم پرتغال و اروگوئه را سوت خواهد زد.
تیم داوری کشورمان در دومین قضاوت خود در جام جهانی، برای یاران ستاره فوتبال جهان سوت خواهند زد.
تیم داوری کشورمان در دومین قضاوت خود در جام جهانی، برای یاران ستاره فوتبال جهان سوت خواهند زد.
فدراسیون فوتبال غنا اعلام کرد که از داور آمریکایی برای با پرتغال شکایت خواهد کرد.
اوتو آدو، سرمربی غنا، بعد از شکست 3-2 تیمش مقابل پرتغال داور این بازی را عامل شکست غنا دانست.
کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی یونایتد بر سوسیداد یک پاس گل داد و یک کارت زرد دریافت کرد تا شب پر جنب و جوشی را پشت سر بگذارد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچستریونایتد را به خاطر اعتراض شدید بازیکنانش به داور دیدار این تیم مقابل نیوکسل محکوم کرد.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
جهانبخش گل سوم را هم زد اما کمک داور ویدئویی پاس گل به مهاجم ایرانی را قبل از رسیدن به او بیرون از زمین تشخیص داد تا او هت تریک رویایی اش در اروپا را انجام ندهد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در دیدار برابر لسترسیتی نیز در گلزنی ناکام ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ