جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو بازی افتتاحیه تیمش در فصل جدید لیگ عربستان را از دست داد.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
حتی تماس تلفنی اشتباه کریستیانو رونالدو هم به سرعت در فضای مجازی همه توجهات را به خود جلب می‌کند.
باشگاه النصر عربستان برای برگزاری یک اردو به پرتغال سفر کرد تا در این کشور چند بازی دوستانه هم انجام بدهد. کریستیانو رونالدو با دریافت اجازه ویژه در این اردو حضور نخواهد داشت.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
فوق ستاره پابه‌سن گذاشته پرتغالی، بعداز فشار برای اخراج سرمربی النصر ، حالا رئیس باشگاه را هم مجبور به کناره‌گیری کرد!
باشگاه النصر عربستان با راموس به توافق رسیده است تا این بازیکن فصل بعد هم تیمی کریستیانو رونالدو شود.
عربستان سعودی می‌خواهد برای اغوای لیونل مسی پیشنهاد دستمزدی برابر با کریستیانو رونالدو به او بدهد و کاپیتان آرژانتین را هم به لیگ داخلی خود بکشاند.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر و الاتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت الاتحاد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، ضمک و النصر در ورزشگاه خانگی تیم ضمک عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت کریستیانو رونالدو موفق شد در این بازی سه گل به ثمر برساند
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از چهار هم تیمی سابقش در منچستریونایتد دعوت کرد که برای تماشای بازی النصر به عربستان بروند.
طرفداران فوتبال ایران که می‌توانستند شاهد حضور رونالدو در یکی از ورزشگاه‌های ایرانی باشند، قربانی عده‌ای خودسر شدند که دی ۱۳۹۴ از دیوار سفارت عربستان در تهران بالا رفتند. ماجرا مربوط به همان روزی است که عربستانی‌ها شیخ نمر را اعدام کردند. آن روز‌ها ابتدا عده‌ای در مشهد از دیوار کنسولگری عربستان بالا رفتند و پرچم این کشور را پایین کشیدند و شب هم نوبت به تهران رسید تا عده‌ای از دیوار سفارت این کشور در پایتخت ایران بالا بروند و پرچم را به زیر بکشند و موجب تخریب جزئی شوند
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
شب گذشته مراسم رونمایی از شماره هفت جدید النصر عربستان برگزار شد و ورزشگاه مرسول پارک پراز تماشاگر و آتش بازی بود. در این جشن همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو هم حاضر بودند. حجاب جورجیانا همسر رونالدو در عربستان سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. او با وجود هوای معتدل ریاض، لباس پوشیده‌ای بر تن کرد.
درست بیخ گوش ما عربستان، کریستیانو رونالدو را با آن اسم و رسم به کشورش می‌کشاند و کلی اعتبار، درآمد و پیشرفت را آورده این اقدام می‌بیند. فوتبال در آنجا هم با پول دولت اداره می‌شود، اما اگر سالانه ۲۰۰ میلیون یورو هم به رونالدو می‌دهند، حساب‌وکتاب چگونگی پرداخت را می‌کنند. اینجا، اما مدیر می‌آید به اندازه یک مسی به بازیکن درجه چندمی پول می‌دهد، می‌رود و نفر بعدی در‌های جدیدی از سوء‌مدیریت را نشان می‌دهد و این چرخه معیوب همچنان ادامه دارد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
سرمربی النصر در یک کنفرانس خبری گفت قبل از جذب کریستیانو رونالدو به دنبال جذب لیونل مسی هم بوده و قصد داشت او را مستقیما از قطر به عربستان و تیمش منتقل کند.
بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر بحث حضور لیونل مسی در الهلال هم با جدیت مطرح است.
مدیر برنامه «کریستیانو رونالدو» برای مذاکره با مسئولان باشگاه النصر به عربستان سفر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ