سرمربی تیم النصر نسبت به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا ابراز اطمینان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر در سن 38 سالگی در فوتبال عربستان و تیم النصر حضور دارد و تلاش می کند تا در این تیم بتواند به موفقیت در لیگ عربستان و فوتبال آسیا برسد اما همه می دانند که درخشان ترین دوران کریستیانو رونالدو مربوط به دوران حضورش در فوتبال اروپا و به خصوص در تیم رئال مادرید است.
کریستیانو رونالدو براین باور است که سطح کیفی لیگ عربستان بهتر از لیگ آمریکا است. او تاکید کرد که دوران حضور او در فوتبال اروپا به پایان رسیده است.
کریستیانو رونالدو که در مراسم معرفی برند آب معدنی‌اش شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره انتقال لیونل مسی به آمریکا از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت فقط درباره آب صحبت می‌کند نه فوتبال!
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در یک مصاحبه اعلام کرد قصد دارد 2 یا 3 سال دیگر فوتبال بازی کرده و سپس بازنشسته شود.
رونالدوی پرتغالی از تمرینات گروهی تیم فوتبال النصر ریاض کنار گذاشته شد.
تیم فوتبال النصر عربستان با قبول شکست مقابل الوحده از دور رقابت‌های جام حذفی فوتبال این کشور کنار رفت.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند از رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در فوتبال اروپا عبور کرد.
لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند از رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در فوتبال اروپا عبور کرد.
تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
انتقال ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان به فوتبال اروپا ضربه مهلکی زد.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
لیونل مسی به‌دنبال شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپاست و به همین خاطر فعلا می‌خواهد به حضورش در پاری سن ژرمن و فوتبال اروپا ادامه دهد.
طرفداران فوتبال ایران که می‌توانستند شاهد حضور رونالدو در یکی از ورزشگاه‌های ایرانی باشند، قربانی عده‌ای خودسر شدند که دی ۱۳۹۴ از دیوار سفارت عربستان در تهران بالا رفتند. ماجرا مربوط به همان روزی است که عربستانی‌ها شیخ نمر را اعدام کردند. آن روز‌ها ابتدا عده‌ای در مشهد از دیوار کنسولگری عربستان بالا رفتند و پرچم این کشور را پایین کشیدند و شب هم نوبت به تهران رسید تا عده‌ای از دیوار سفارت این کشور در پایتخت ایران بالا بروند و پرچم را به زیر بکشند و موجب تخریب جزئی شوند
کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی النصر هیجان را به جان بازیکن رئال انداخت.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
پیوستن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به باشگاه النصر ابعاد بسیاری خواهد داشت.
باشگاه النصر عربستان که شایعات زیادی درباره تلاشش برای جذب کریستیانو رونالدو مطرح بوده یک ستاره دیگر فوتبال اروپا را هدف گرفته است: انگولو کانته.
باشگاه النصر عربستان که شایعات زیادی درباره تلاشش برای جذب کریستیانو رونالدو مطرح بوده یک ستاره دیگر فوتبال اروپا را هدف گرفته است: انگولو کانته.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال پس از حذف از جام جهانی قطر 2022 پیام جالبی در اینستاگرامش از واقعیت‌های زندگی منتشر کرد.
رابح ماجر، اسطوره فوتبال الجزایر، به کریستیانو رونالدو توصیه کرد از فوتبال خداحافظی کند.
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با پیشنهاد عجیبی از سوی یکی از تیم های باشگاهی عربستان مواجه شده است!
بخشی از صحبت های رونالدو با مورگان که به وضعیت او در یونایتد مربوط بود، حسابی جنجال به پا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ