کریستیانو رونالدو مدال افتخار شهر لیسبون را از مسوولان این شهر دریافت خواهد کرد. دلیلش هم مطرح کردن نام پایتخت پرتغال در دنیا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشان فداکاری ارتش از سوی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به فرزاد بادپا، خادم فداکار حرم حضرت شاه‌چراغ که در حادثه تروریستی، عامل داعشی را خلع سلاح کرد اهدا شد.این قهرمان ملی در سال ۱۳۸۸ سرباز ارتش بوده و در دوران خدمت سربازی دوره تکاوری را در مرکز آموزش پیاده شیراز طی کرده است. / خبرگزاری دانشجو
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار در سی‌امین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی ریاضی دانشجویان بلغارستان IMC ۲۰۲۳ شدند.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
کرمانشاه- رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران رشته تیراندازی در رقابت‌های بین المللی، گفت: فدراسیون تیراندازی نیازمند توجه بیشتر وزارت ورزش است.
ژاپن مزد زحمات خود را با پیروزی مقابل ایتالیا گرفت و مدال برنز لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.
ژاپن مزد زحمات خود را با پیروزی مقابل ایتالیا گرفت و مدال برنز لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.
سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: سعادت زیارت بارگاه منور رسول گرامی اسلام(ص) و بیت الله الحرام مدال افتخاری است که بر گردن زائران انداخته می شود.
فیلم دور افتخار نازنین فاطمه عیدیان پس از کسب مدال نقره ماده ۴۰۰ متر با مانع رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی را مشاهده می‌کنید.
از ابتدای سال تا کنون در مدت کمتر از دو ماه ۱۶ نفر از کارکنان جان بر کف فراجا در راه امنیت کشور جان خود را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده اند.
پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ رقابت‌های المپیک در بخش مردان قصد دارد برای پنجمین مرتبه‌ی متوالی به مدال طلای المپیک پاریس برسد تا این افتخار را به تنهایی از آن خود کند.
ادعای بازگرداندن ورزشکاران مهاجر و پناهنده ایرانی اگرچه به‌تازگی از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو مطرح شده، ولی موضوع چندان جدیدی نیست؛ اما مشکل اینجاست که برخلاف وعده‌های مکرر، تا به الان موفق نشده‌اند ورزشکاری نامی را که بتواند در حد کسب مدال در رقابت‌های آسیایی یا المپیک برای ورزش ایران افتخار کسب کند، برگردانند
رویا مهبودی برای اولین بار، مچ اندازی ایران را در آسیا به مدال طلای بخش بانوان در رده بزرگسالان رساند.
نواک جوکوویچ گفت که مشتاقانه منتظر بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس است تا بتواند مدال طلا را به دست بیاورد.
خودرو ۳۲۱ که لانچر موشک Hwasong-۱۷ است، مدال قهرمان جمهوری، مدال ستاره طلایی و نشان پرچم ملی، درجه یک کشور را دریافت کرد
بازیکن تیم ملی کرواسی می گوید همه ما سال 1998 را به یاد داریم که چقدر برای کرواسی بزرگ بود و چقدر به آن افتخار می کردیم.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این مسابقات موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.
نایب قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی رقابتهای جهانی صربستان معتقد است از نظر سن و سال هنوز برای کسب افتخار و مدال در میادین بزرگ فرصت دارد.
قهرمان کشتی آزاد جهان پس از کسب این افتخار، مدال طلای خود را به مردم کشورمان تقدیم کرد.
قهرمان کشتی آزاد جهان پس از کسب این افتخار، مدال طلای خود را به مردم کشورمان تقدیم کرد.
قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: انگیزه بالایی برای کسب افتخار در رقابتهای جهانی دارم و تا زمانی که بتوانم به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال هستم.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ثبت افتخار کسب بیشترین مدال توسط کاروان اعزامی ایران به مسابقات کشورهای اسلامی را نتیجه «آرامش نسبی» دانست که در اردوهای اخیر آقایان و بانوان برقرار شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ