این رفتار کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر باعث عصبانیت و ناراحتی تیم مصری شده است؛ تا جایی‌ که سرپرست این باشگاه اعتراض خود را به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر تمام برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل خود را به طور رسمی اعلام کرد.
باشگاه النصر عربستان با توجه به برنامه فوتبال عربستان برای جذب ستاره‌های بین المللی، قصد دارد یک بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.
ژرژ مندس، مدیر برنامه سابق کریستیانو رونالدو، می‌گوید احساسش به این بازیکن پس از قطع همکاری با او تغییری نکرده است.
نمانیا ویدیچ، مدافع سابق منچستریونایتد در یک برنامه یوتیوبی شرکت کرد و از خاطراتش در یونایتد برای بینندگان حرف زد.
در حالی که اخراج رودی گارسیا در برنامه مدیران باشگاه نبود اما کریستیانو رونالدو، آنها را برای برکناری سرمربی متقاعد کرد.
مدیرنامه ابرستاره پرتغالی درآمدی نجومی از عربستان کسب کرد.
مدیرنامه ابرستاره پرتغالی درآمدی نجومی از عربستان کسب کرد.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
مدیر برنامه «کریستیانو رونالدو» برای مذاکره با مسئولان باشگاه النصر به عربستان سفر کرد.
ادو آگیره، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که فرناندو سانتوس به رونالدو خیانت کرد و مسبب اصلی حذف پرتغال از جام جهانی بود.
با وجود اینکه هیچ خبرنگاری اجازه حضور در تمرین تیم ملی مراکش را نداشت اما وب‌سایت‌های ورزشی، اطلاعات جالبی را از آخرین تمرین پیش از دیدار حساس با پرتغال، به بیرون مخابره کرده‌اند.
انتقادات تند کریستیانو رونالدو از وضعیت یونایتد و نیز خانواده گلیزرها تاثیرگذار بود و این باشگاه به دنبال اعمال تغییراتی بسیار مهم و استراتژیک است.
دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را برای نیم فصل دوم به رئال مادرید پیشنهاد داده است.
تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی، برای انتقال کریستیانو رونالدو در فصل تابستان بی نتیجه بوده است.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بار دیگر مذاکراتش با مدیران چلسی برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده است.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، در حال انجام مذاکره با ناپولی است تا زمینه جدایی او از منچستریونایتد را فراهم کند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اذعان داشت این باشگاه برنامه ای برای جذب کریستیانو رونالدو نداشته است.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو به جیمی کاراگر، یکی از کارشناسان برنامه پخش زنده دیدار منچستریونایتد و لیورپول، از صحنه‌های جالب پیش از شروع این دیدار بود.
نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، او را به باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ