با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معرفی ستاره‌های النصر به هواداران و رونمایی از جام قهرمانی باشگاه‌های عرب در استادیوم خانگی این باشگاه با حضور کریستیانو رونالدو در حال برگزاری است.
کریستیانو رونالدو این بار با پرتاب آب به سمت فیلمبردار دیدار با الشباب خبرساز شد.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
مرد رکوردها در آستانه دستیابی به یک رکورد دیگر در رده ملی است.
ستاره پرتغالی از احتمال حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.
کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که روی حضور موفق‌تری در عربستان حساب می‌کرد، اما نسبت به کسب بهترین نتایج النصر در فصل آینده ابراز اطمینان کرد.
ابرستاره پرتغالی النصر عربستان را ترک کرد.
بازی تیمهای النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
رونالدوی پرتغالی از تمرینات گروهی تیم فوتبال النصر ریاض کنار گذاشته شد.
ریو فردیناند، کریستیانو رونالدو را تهدید کرد که اگر بازنشسته شود و بدنش دیگر آماده نباشد، او را با چکش خواهد زد! و همچنین گفت، عضلات شکم رونالدو تا مدت زیادی به همین شکل خواهد ماند.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو اخراج سرمربی النصر را شخصا کلید زده است.
النصر با نتایج درخشانی که اخیرا با حضور کریستیانو رونالدو کسب کرده، جایگاه پرسپولیس و استقلال در آسیا را تهدید می‌کند.
النصر با نتایج درخشانی که اخیرا با حضور کریستیانو رونالدو کسب کرده، جایگاه پرسپولیس و استقلال در آسیا را تهدید می‌کند.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
بدون تردید کریستیانو رونالدو در حال حاضر مورد توجه‌ترین چهره در باشگاه النصر و همچنین لیگ فوتبال عربستان است.
ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.
روزنامه آ.اس از احتمال یک پیشنهاد جدید برای کریستیانو رونالدو و حضور فوق ستاره پرتغالی در قطر خبر داد.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
حکیم زیاش به هواداران فوتبال مراکش وعده داد که حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، پایان شگفتی‌سازی این تیم نخواهد بود.
کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌های پرتغالی‌اش در قطر به زمین نشستند.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو را روی طناب انداخت و او را در مقابل هم تیمی هایش تحقیر کرد.تن هاخ از سیرک رونالدو خسته شده است. او آن را تهدیدی برای کار خود در بازسازی تیم می‌داند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در جلسه تیمی پیش از دیدار برابر لیورپول برخوردی جدی با کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنانش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ