تیم پرسپولیس چهارمین بازی دوستانه خود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظهر روز گذشته مرکز لرزه‌‌‌نگاری کشور از وقوع یک زمین‌‌‌لرزه به بزرگی ۹/ ۳ ریشتر در محدوده شمال‌غربی شهر دماوند در مجاورت تهران و در ۱۰ کیلومتری از مرکز این شهر رخ داد.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشت: با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند.
بورس یک روز متوسط و صعودی را تجربه کرد در صورتی که ۴۰۲ نماد منفی بودند.
مقامات می گویند روز دوشنبه یک هواپیمای تک موتوره با پنج سرنشین در منطقه ساحلی کارولینای جنوبی در شمال میرتل بیچ سقوط کرد و سه نفر کشته شد.
سیب منبع عالی فیبر است و در حفظ سلامت روده و قلب نقش بسزایی دارد. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۲۰ نشان داد که خوردن دو عدد سیب در روز به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول بد، تری گلیسیرید و سایر نشانگر‌های بیماری قلبی در افراد می‌شود.
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
شاخص کل بورس امروز در صبح با افزایش عرضه روبرو شده که در انتهای معاملات این عرضه ها به شدت کاسته شد.
کوچک شدن ورزشگاه آزادی برای دربی مهم و حساس پایتخت این سوال را مهمتر و پررنگ‌تر از قبل مطرح می‌کند که در این شرایط چرا نباید پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود؟
دانشیارپروفسور کنراد هاسکین، اکولوژیست زمینی در دانشگاه جیمز کوک، در طی یک بررسی چهار روزه از جزیره، و در اعماق زیستگاه بولدری (نوعی پوشش خاکی است که همراه با سنگ است) که پوشیده از درختان انجیر و سرخس است با این گونه از مارمولک برخورد کرد.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
برای یک فرد بالغ سالم با سطح کلسترول طبیعی و بدون عوامل خطر بیماری قلبی، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف یک تا دو عدد تخم‌مرغ در روز می‌تواند بی‌خطر باشد. یک مطالعه‌ی کوچک روی ۳۸ فرد بزرگسال نشان داد که خوردن سه عدد تخم‌مرغ در روز باعث بهبود سطح کلسترول بد (LDL) و کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
روده بزرگ به زبان ساده یک لوله تقریبا ۱.۵ متری در حفره شکمی شماست که از یک طرف به روده کوچک پیوندخورده است و از طرف دیگر به مقعد می‌رسد و قسمت‌های غیر لازم غذا را به بیرون از بدن می‌راند. خطر ابتلا به سرطان این عضو، با افزایش سن بخصوص پس از ۵۰ سالگی بیشتر می‌شود و آمارها نشان می‌دهند در کشورهای توسعه یافته مثل کانادا، آمریکا، اروپای غربی و استرالیا شایع‌تر است.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
تیم ملی کرواسی روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می‌رود و این اصلا چیز عجیبی نیست. دالیچ پس از پیروزی مقابل ژاپن پیش از هر چیزی مقاومت تیمش را ستود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مرکز توزیع دیجیتال آتن اکنون از ۱۲۵ ربات کوچک بهره می‌برد و می‌تواند حدود هفت هزار بسته در هر ساعت و ۱۶۵۰۰۰ مورد را در روز مدیریت کند.
دانشمندان حدس می‌زنند که تغییر مرموز اخیر در سرعت چرخش سیاره مربوط به پدیده‌ای به نام «چرخش یا تلو تلو خوردن چندلر» است یک انحراف کوچک در محور چرخش زمین با دوره‌ای حدودا ۴۳۰ روزه.
مجید نوری پسر حمید نوری در خصوص پرونده پدرش گفت: هزار روز است که پدرم انفرادی است و حتی برای دادن یک لیوان از دریچه‌ای کوچک اقدام می‌کنند. ۴۰ روز تا تجدید نظر باقی مانده، اما هنوز حکم را نخوانده است.
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
نخست وزیر لهستان، در مطلبی که روز چهارشنبه در وب سایت روزنامه آلمانی ولت منتشر شد، نوشت که اتحادیه اروپا در قبال کشورهای کوچکتر متوسل به رفتار امپریالیستی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ