آیت الله سید مصطفی محقق داماد رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم در خصوص اهمیت توجه به این‌که فلسفه و الهیات سرآمد دانش‌ها است، اظهار کرد: ما در ایران بدبخت‌شده جهل دینی هستیم و واقعاً بلایی بالاتر از جهل مقدس نیست. اگر جهل سبقه دینی داشته باشد، بلایی به سر می‌آید که الان در ایران شاهد هستیم. حتی اگر کسی می‌خواهد بی‌دین نیز شود، باید الهیات بداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
فراخوان جذب پژوهشگر و هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) منتشر شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز علی رغم تنش قیمتی که وجود داشت با روند نوسازی با تأخیر مواجهه شدیم، ولی این کار انجام شد و مخازن جدید به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تحویل داده شد. به این ترتیب با اقدامات سال گذشته و آنچه که در ۱۴۰۲ انجام خواهد شد؛ در حوزه نوسازی مخازن زباله، چهره شهر تهران تغییر خواهد کرد و شهروندان شاهد نوسازی این مخازن خواهند بود.
عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.
مشاور ریاست و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی به موضوعات مختلف است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) یک نهاد تخصصی سازمان ملل متحد است. مأموریت ایکائو هماهنگ‌سازی استاندارد‌های بین‌المللی پروازی و مدیریت خطوط هوایی در سطح جهان است.
رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم با اشاره به اینکه حاکمیت موفق بر مبنای علم است، گفت: الان مشاهده می‌کنیم که گرانی دلار به عرش برین رسیده و دو سوم ثروت ما معلمان پوچ شده است. این به این علت است که مدیریت علمی وجود ندارد و مشکل کار این است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان محمدرضا کاشفی نیشابوری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه این معاونت منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات و نیازهای حوزه مدیریت بحران حمایت می‌کنیم.
دکتر سیدحسین موسویان گفت: طبق آماری که برخی از مسئولین کشور اعلام کرده‌اند حدود ۶ تا ۷ میلیون ایرانی مقیم خارج ازکشور داریم که ظرفیت‌های علمی، اقتصادی، تخصصی، سیاسی و فرهنگی آن‌ها کم نظیر است. حدود ۱۰ سال پیش دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نهاد ریاست جمهوری، توان اقتصادی و گردش مالی ایرانیان خارج از کشور را حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. با این وجود در ۴۰ سال گذشته هیچ دولتی در جذب ایرانیان خارج از کشور جهت بهره مندی کشور از توانایی‌های آن‌ها موفق نبوده است که به پنج دلیل آن اشاره می‌کنم.
مشهد ـ اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با صدور بیانیه ای در واکنش به اغتشاشات و حوادث اخیر حل مشکلات معیشتی مردم و نیز مدیریت عالمانه فضای مجازی را خواستار شدند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
ضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش برجسته انگلیس و ملکه این کشور در جنایات کشورهای غربی علیه ایران گفت: ملکه انگلیس خباثتش را طی ده‌ها سال علیه ملت ما نشان داده است.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان با استفاده از فناوری مکان محور می توانند به مدیریت هوشمند شهرها کمک بسزایی کند.
نود و یکمین نشست علمی تخصصی مرکز با عنوان "تلفیق مدیریت ریسک بلایا در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای" از مجموعه نشست‌های بررسی مدیریت ریسک بلایای طبیعی در ایران برگزار می‌شود.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
استانداری تهران که صبح امروز شهروندان پرشماری را شگفت زده کرد و بعد از شروع ساعت کاری مدارس، پیش دبستانی‌ها، مهدهای کودک، ادارات و... خبر از تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا داد، ساعاتی پیش از برگزاری جلسه ویژه برای بررسی تعطیلی مدارس برای فردا خبر داد و حالا در پایان نشست، اعلام کرده که خبری از تعطیلی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ