معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات و نیازهای حوزه مدیریت بحران حمایت می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که میسون مونت توانایی بازی در پست‌های دفاعی‌تر هم دارد.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
هواداران منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل وولوز از میسون مونت به شدت انتقاد کردند ولی کاپیتان یونایتد با ارسال پیامی به این خرید جدید شیاطین سرخ به او روحیه داد.
مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.
برادر میسون مونت، به شدت به انتقادات بر علیه برادرش واکنش نشان داد.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
سمینار تخصصی "راهکارهای توسعه بازار افتای ایران" به منظور حمایت از بخش خصوصی و افزایش ایجاد مشارکت در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حمایت از مدارس شبانه روزی و بهره ‎گیری از ظرفیت خیرین و اولیا، می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای تقویت این مدارس باشد.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
صبح دیروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و... با هدف بررسی راهکارهای حمایت از بازار سرمایه و تقویت حاکمیت شرکتی برگزار شد.
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
رئیس قوه قضاییه در خصوص مهاجرت پرستاران گفت: باید با سلسله اقدامات و راهکارهایی در راستای حمایت از پرستاران، جلوی این قضیه گرفته شود و در این جهت، دولت سیزدهم نیز درصدد رفع تبعیض‌ها است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «ملت طاقت گرانی و هزینه‌های بیشتر را ندارند»، گفت: دولت باید راهکاری به مردم برای تامین هزینه‌های زندگی‌شان نشان دهد بعد ما از هر جراحی اقتصادی و نظام عادلانه‌ای حمایت می‌کنیم.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکارهایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکار‌هایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ