با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
جواد نکونام بعد از امضای قرارداد رسمی با استقلال، تنها اجازه حضور در بازی مقابل صنعت نفت را پیدا کرده است.
تیم فوتبال زنان سپاهان بعد از دو گذشت نزدیک به دو ماه از جدایی مریم ایراندوست بدون سرمربی است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بار دیگر با تاکید براینکه پروژه پتروشیمی میانکاله مجوز محیط زیست ندارد، افزود: دولت پروژه میانکاله را مصوب کرد، ولی بعد از آن باید مجوز محیط زیستی صادر شود؛ ابطال پروژه میانکاله را به هیات وزیران داده ایم و در حال پیگیری است.
تیم سیون نتوانست مجوز حضور در رده اول فوتبال سوئیس را حفظ کند.
در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.
فوق ستاره پرتغالی مجوز ساخت خانه موردنظر خود در پایتخت پرتغال را گرفته است.
محمدحسین محمدیان بعد از غیبت در مسابقات قهرمان کشوری، درحالیکه کادرفنی تیم ملی آزاد به او مجوز حضور در انتخابی جام تختی را داده بود، در این رقابت‌ها هم شرکت نکرد.
فرزاد جعفری بعد از دو هفته غیبت در ترکیب مس کرمان برابر گل‌گهر مجوز بازی گرفت.
سعید صادقی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون آماده حضور در دیدارهای آتی سرخپوشان شده است.
کتاب اولم همان‌طور که گفتم، مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث ۸۸ هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود. بعد، موضوع داستان «گذر خان» به ذهنم رسید. برای نوشتنش هم تحقیقات یکی‌دو ساله‌ای داشتم، زیرا برخی از جزئیات یادم رفته بود. از طرف دیگر، من طلبه مشهد بودم و اتفاقات داستان در قم می‌افتاد.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
بعد از حضور تماشاگران در بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان، دستور حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی نهادهای مربوطه صادر شد.
مهاجم پرسپوليس بعد از ثبت قرارداد با این تیم مجوز حضور در لیست این تیم را دریافت کرد.
با این که عنوان شده ورزشگاه «پیر» آزادی تهران بعد از ۵۰ سال مجوز حرفه‌ای‌سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده اما شواهد نشان می دهد این ورزشگاه پیر و قدیمی در «خطر» است.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به سوالات پیرامون صدور مجوز ایمنی ورزشگاه آزادی پاسخ می‌دهد.
مجوز حرفه‌ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای استادیوم آزادی صادر شد.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
۵ سال از اعلام خبر مجهز شدن ماموران به دوربین البسه می گذرد اما هنوز تمامی ماموران کلانتری ها در کشور به دوربین البسه مجهز نیستند تا در صورت وجود مشکل از تصاویر آن استفاده کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
در صورت توافق برای انتقال ستاره ناپولی به لیگ برتر، مجوز جدایی رونالدو نیز صادر خواهد شد و او به هدف خود یعنی حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد می‌رسد.
مهاجم گابنی گل گهر سیرجان بعد از دریافت مجوز بازی خود در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ