تبریز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم، گفت: امروز نمی توانستیم برنده بازی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور اظهار کرد: «به لحاظ تخصصی در طول تاریخ انقلاب انقدر منزوی نبودیم که در ابتدای سال ۱۴۰۰ منزوی بودیم. یعنی از غرب و شرق رانده شده بودیم. نه شرق حاضر بود با ما کار کند نه غرب؛ با همسایگان هم دعوا داشتیم. دلیل اینکه نمی‌توانستیم نفت بفروشیم آن بود که ارتباطات‌مان قطع شده بود.»
راجر فدرر اعتراف کرد او و رافائل نادال اسپانیایی در دوران حرفه‌ای‌اش نمی‌توانستند یکدیگر را تحمل کنند.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
باشگاه نساجی توضیحاتی پیرامون حضور در نقل و انتقالات و اقدامات انجام شده و نگرش های تماشاگران این تیم ارایه داد.
شکیرا، همسر سابق پیکه فاش کرد که زندگی مشترک‌شان خیلی موفقیت آمیز نبوده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوران مقدس به پشتیبانی مردم و با طراحی فرماندهان غیورمرد کشورمان توانستیم به پیروزی برسیم در حالی که اگر فقط واقعیت‌های دفاعی و نظامی و امکانات موجود آن زمان را در نظر می‌گرفتیم، نمی‌توانستیم حریف دشمن شویم.
مدیر عامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون می گوید اگر کمک و مساعدت فدراسیون نبود، نمی توانستیم در مسابقات باشگاههای آسیا شرکت کنیم.
نمی‌توانستیم خاکستر شدنش را ببینیم. به او گفتیم که متوجه اعتیادش شده‌ایم، اما وسایل خانه را شکست و رفت. همه جا را دنبال سعید گشتیم، اما هیچ اثری از او نبود تا اینکه از بیمارستان تماس گرفتند و گفتند جنازه‌اش را تحویل بگیریم.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد، گفت: اگر ما نمی‌توانستیم در دریاهای آزاد حضور داشته باشیم باید به انگلیسی‌ها دلار می‌دادیم تا امنیت کشورمان برقرار شود که این مساله برای ما ننگ است.
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
طارمی در خصوص وقت‌کشی بازیکنان کنیا در این رقابت گفت: همانطور که دیدید کنیا وقت کشی زیادی انجام داد و خیلی‌ وقت‌ها بی‌دلیل بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم و متمرکز روی کار خودمان بودیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
محمد اسلامی اظهارکرد: یک میلیون بیمار از ظرفیت رادیو دارو درکشور استفاده می‌کنند، پیام مهمش این است اگر ما چرخه سوخت هسته‌ای نداشتیم، نمی‌توانستیم فرآوری انجام دهیم و حتما قادر نبودیم رادیودارو در کشور تولید کنیم.
کیلیان امباپه در جریان شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، یک سخنرانی هیجان‌انگیز برای هم‌تیمی‌هایش در بین دو نیمه انجام داده است.
وزیر صمت گفت: به عنوان یک کارشناس می‌گویم که چرا نباید از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایرانی استفاده کنیم؟ در همه زمینه‌ها به موفقیت رسیدیم و در این حوزه هم می‌توانیم به موفقیت برسیم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو ابزار کافی برای تولید تسلیحات و سامانه موشکی مورد نیاز اوکراین را ندارد.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت که واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور نمی‌تواند الحاق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به روسیه را به رسمیت بشناسد.
خرم آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مشکلاتی که طی این دو روز با برخی از آنها در لرستان روبرو می‌شدم به جز شرمندگی چیزی نمی‌توانستیم بگوییم.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ