با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنش میان هواداران میلان و جری کاردیناله، مالک باشگاه روز به روز بیشتر می‌شود که آخرین مورد آن در مورد تبریک تولد به پائولو مالدینی بود.
گرمسار- تعداد گورخرهای طبیعت پارک ملی کویر گرمسار با توجه به سومین زایمان موفق این گورها، به ۳۰ راس رسید.
لیونل مسی امروز 36 ساله شد. کیلیان امباپه پیامی پر از احساس خطاب به این هم‌تیمی سابقش منتشر کرده که نشان می‌دهد چه رابطه خوبی بین این دو بازیکن برقرار بوده است.
شهند گفت: در راستای اجرای برنامه ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، سال گذشته ۶ رأس گوزن زرد ایرانی از دشت" ناز ساری" به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ رأس گوزن زرد ایرانی از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت به ۹ رأس افزایش پیدا کرده است.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
مدیران میلان قصد دارند این تیم را در مسیر جدیدی قرار دهند و با تکیه بر علم و تجربه، باشگاه جدیدی بسازند.
صبح امروز در پی اعلام نیاز مادر باردار ۳۸ ساله به خدمات اورژانسی، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به بخش بشارت اعزام شد و نوزاد در بالگرد به دنیا آمد.
گرمسار- نخستین کره گورخر آسیایی در پارک ملی گرمسار طی سال ۱۴۰۲ به دنیا آمد.
فرزند گلر افسانه‌ای فوتبال ایران با انتشار تصویری از پدرش تولد احمدرضا عابدزاده را تبریک گفت.
لامبورگینی می‌گوید: روئلتو مجهز به شاسی یکپارچه فیبر-کربن است که در سنت آگاتا تولید شده است. این شاسی در مقایسه با اونتادور حدود ۲۵ درصد مقاومت بالاتری دارد و ۱۰ درصد نیز در مهندسی وزن موفق‌تر است.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند که استان تهران از این حیث در رده نخست کشور قرار دارد.
آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از مصاف مقابل آلومینیوم اراک در زمین کمپ مجموعه ورزشی الیاف تهران برگزار شد.
نخستین نوزاد با ۳ والد در انگلیس متولد شده است. این نوزاد طی پژوهش محققان دانشگاه نیوکاسل و با استفاده از دی ان ای اهدایی از مادر ثانویه برای ترمیم یک آسیب ژنتیک متولد شد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند.
از ابتدای سال ۱۴۰۱، ۳۸ هزار و ۳۲۱ چند قلو در کشور متولد شده است که بیشترین آن مربوط به تهران ۶ هزار و ۹۳، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۹۶ مورد، خوزستان با ۲ هزار و ۸۶۴ و اصفهان با ۲ هزار و ۱۲۱ مورد نوزاد بوده است.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد که در سال ۱۴۰۱، ۳۸ هزار و ۳۲۱ چند قلو در کشور متولد شده است.
متهم به قتل گفت: من با دوستانم در پارک با بچه محله‌هایمان سر چند فحش با هم درگیر شدیم، مقتول از پشت گردن مرا گرفته بود که بعد آن اتفاق افتاد. چاقویی را که از قبل درجیبم داشتم درآوردم و ضربه‌ای به او زدم.
کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا قبرس زیر نظر مربی جدید این تیم احیا شده و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم لقب گرفته است.
ابراهیمی تولد دومین گوساله در فاصله کمتر از ۱۵ روز در این منطقه را برآیند ایجاد محیط امن و ایمن برای این گونه در معرض انقراض دانست و گفت: همه تمهیدات برای فراهم شدن فضایی آرام توام با شرایط مناسب زیستی در پهنه تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در ارسنجان ایجاد شده است.
یکی از مشخصه‌های قصر یاقوت حضور آشپزان بود و ضرب‌المثل رایج امروز یعنی «بادمجان دور قاب‌چین» از این مکان متولد شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تامین امنیت و نظم پایدار اولین شاخص در رشد تولید کشور است.
دبیرکل حزب‌الله در مراسم منبرالقدس ضمن تأکید بر اهمیت روز قدس در نبرد برای آزادی فلسطین، در اشاره به تحولات جهانی گفت که هژمونی آمریکا در جهان روبه‌افول است و نظم چندقطبی در حال تولد است.
محققان یک شکل جدید از یخ با ساختار بی نظم و چگالی مشابه آب مایع ابداع کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ