ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، مدعی اهمیت آنسو فاتی در بارساست، اگرچه او اعتراف می‌کند که تا پایان نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
با برتری دیشب بارسا برابر رئال، تعداد پیروزی های ژاوی برابر کارلو آنچلوتی حالا به 6 رسیده و او به گربه سیاه مربی ایتالیایی تبدیل شده است.
بارسا ممکن است فرمین لوپز که دیشب نقش مهمی در شکست رئال داشت، را از دست بدهد و او را به بهترین پیشنهاد بفروشد.
پدربزرگ آردا گولر، ستاره جدید رئال، از نقش لوکا مودریچ در تصمیم او و دلیل پاسخ منفی به بارسلونا صحبت کرده است.
طبق ادعای فاناتیک ترکیه، آردا گولر پیشنهاد رئال را قبول کرده و باشگاه مادریدی رقابت برای خرید او را از بارسا برده است.
دکو در اولین ماموریت خود به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا باید مسی ترکیه را از رفتن به رئال منصرف کرده و او را به بارسا ببرد.
ماتئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و راهی استون‌ویلا خواهد شد. او مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، را با خود به ویلا منتقل خواهد کرد.
مارتينز مونوئرا داور ال‌کلاسیکوی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خواهد بود؛ در حالی که رئال و بارسا دل خوشی از او ندارند.
ژاوی از اینکه با وجود برتری 0-1 برابر رئال همه از او و سبک بازی تیمش انتقاد می کنند، متعجب است و گفت حالا بهتر درک می کنید چرا بارسلونا سخت‌ترین جای ممکن برای مربیگری است.
کوکیتو رودریگز، پدر آلوارو رودریگز، از علاقه قدیمی و شدید پسرش به رئال مادرید خبر داده است.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسا، می‌گوید با وجود درگیری‌های همیشگی‌اش با سرخیو راموس در ال‌‌کلاسیکوها او و کاپیتان سابق رئال تا پیش از نشستن مورینیو روی نیمکت این تیم رفیق بوده‌اند.
دنی پارِخو، هافبک 33 ساله سابق رئال مادرید و والنسیا، که اکنون در ویارئال بازی می کند، رویای بازی برای بارسا را دارد و جرارد پیکه نیز به او وعده کمک برای تحقق این آرزو را داده است.
پدری، ستاره بارسلونا، در دیدار برابر رئال مادرید بود و اشک‌های خانواده او پس از بازی بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.
جیانلوکا پرستیانی، پدیده جدید فوتبال آرژانتین است که دو باشگاه بزرگ اسپانیا به دنبال جذب او هستند.
تیبو کورتوا شب گذشته منجی رئال مادرید در بازی برابر والنسیا بود و با مهار یک پنالتی کمک کرد رئال به فینال سوپرجام برسد. برای او مهم نیست در فینال به چه تیمی برخورد کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از بازنشستگی گرت بیل از او به خاطر خاطراتی که برای رئال و هوادارانش ساخته است تشکر و قدردانی کرد.
مارکوس آلونسو از کودکی هوادار بارسا بود ولی در باشگاه رئال مادرید بود که رشد کرد. او گفت که با اکراه در تست رئال شرکت کرده بود.
فدریکو والورده امروز یک بار دیگر برای رئال مقابل بارسا گلزنی کرد و تعداد گل‌هایش در ال کلاسیکو را به 3 رساند.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی می‌گوید مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، مورد توجه بارسلونا است و این باشگاه کاتالان برنامه‌ریزی برای جذب او را آغاز کرده است.
ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ