رسانه‌های آلمانی گزارش دادند امروز جلسه‌ای بین سادیو مانه و توماس توخل برگزار شده و نتیجه این جلسه ماندگار شدن مهاجم سنگالی در بایرن مونیخ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.
رضا درویش صبح امروز به سازمان خصوصی رفت.
امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت سیدمجید حسینی و علی کریمی با سرمربی کایسری صحبت کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در دستورکار قرار گرفت.
رئیس فدراسیون تنیس در نشست با مدیرعامل رعد پدافند هوایی تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های موجود برای رشد و ارتقای این ورزش بهره برده و شاهد حضور تنیسورهای ایرانی در سیزم هم باشیم.
جلسه پاری‌سن‌ژرمن با امباپه برای جدایی توافقی
خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم جلسه‌ای را درباره به خدمت گرفتن نیمار برگزار خواهند کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نمایندگان از وزیر دادگستری در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور در دستورکار قرار گرفت.
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گزارش های مدیرعامل باشگاه و تصمیم برای ایجاد تیم «ب» را مورد بررسی قرار داد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستورکار قرار گرفت.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در ارتباط با تحولات در مرز لبنان جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهد کرد.
کیم مین جائه، خرید جدید بایرن مونیخ، پیش از اولین جلسه تمرینی با همبازیان جدیدش مورد استقبال توماس توخل قرار گرفت.
تمرین روز گذشته بایرن با حدود نیم ساعت تاخیر برگزار شد.
توماس توخل در اولین جلسه تمرینی بعد از دیدار برابر منچسترسیتی پنج دقیقه به شکل انفرادی با اوپامکانو صحبت کرد.
در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که آمریکا و غرب با توسل به «دروغ و فریب‌کاری» در تلاشند تا روسیه را منشأ تهدید هسته‌ای جلوه دهند.
توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در جریان دیدار تیم‌هایشان، چلسی و تاتنهام، درگیر شدند تنها دو مربی لیگ برتری بودند که پیش از شروع فصل جدید در جلسه توجیهی مربیان شرکت نکردند.
تیم فوتبال مس رفسنجان درحالی نخستین جلسه تمرینش در ورزشگاه اختصاصی را برگزار کرد که قبل از آن اتفاق جالبی افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ