یاخچی‌آباد در قدیم بسیار سرسبز و زیبا بود به طوری که بسیاری از اهالی جنوب شهر تهران در تابستان و خصوصا سیزده‌به‌در برای تفریح به اینجا می‌آمدند. اما یاخچی‌آباد تا قبل از پیروزی انقلاب به خاطر اینکه جزو مناطق شهری تهران حساب نمی‌شد و فقط جنبه روستایی و کشاورزی داشت، از هرگونه امکانات رفاهی و ضروری محروم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظرف ۲۴ ساعت گذشته پس از حضور دوباره حسین حسینی در محل تمرین استقلال نام یک دروازه‌بان دیگر نیز برای همراهی استقلال مطرح شد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بحثی درباره ایجاد شورای نظامی مشترک روسیه- بلاروس مطرح نیست؛ همچنین، از محل اقامت «پریگوژین» اطلاعی ندارم.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
موضوع تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی تا جام جهانی 2026 در هیئت رئیسه مطرح شده اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
دادستان عمومی و انقلاب ایذه در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر جلوگیری از ورود مادر کیان پیرفلک به محل کارش گفت: دادستانی شهرستان در مورد ادامه کار خانم مولایی مادر کیان پیرفلک هیچگونه ورودی نداشته و اظهار نظری نکرده است.
میرباقری گفت: بحث و سوالی که هم اکنون مطرح است این است که تمدن جدید غرب که الان موجود است، دارد تعارضات خود را حل می‌کند و در یک شکل پیچیده‌تری می‌خواهد خودش را سامان دهد، یا اینکه این تمدن در حال فروپاشی است؟ مدرنیته در تلاش است تعارضات درونی خود را حل نمایند که مهمترین آن‌ها انقلاب اسلامی و آثار آن در سطح جهانی است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بحث استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس مطرح و در مرحله جمع آوری امضا است، گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست که قیمت ارز این گونه افزایش پیدا کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بحث استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس مطرح و در مرحله جمع آوری امضا است، گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست که قیمت ارز این گونه افزایش پیدا کند.
توماس مولر بعد از حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی در مصاحبه بعد از بازی صحبت‌هایی مطرح کرد که به عنوان خداحافظی او با تیم ملی تفسیر شده است.
قهرمان کشتی جهان در واکنش به موضوعات مطرح شده از سوی تیم بانک شهر در مورد کشتی نگرفتن او در مرحله پایانی لیگ برتر تاکید کرد که توافق آنها از ابتدا روی دو کشتی بوده و این تیم به توافقش عمل نکرده است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره اظهارات حسن عباسی گفت: تا این مرحله شکایتی مطرح نشده و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: موضوع تعیین محلی برای تجمعات را که استاندار تهران مطرح کردند، هفته آینده در مجلس بررسی می‌کنیم.
نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: موضوع تعیین محلی برای تجمعات را که استاندار تهران مطرح کردند، هفته آینده در مجلس بررسی می‌کنیم.
طبق اعلام مسئول سازمان لیگ فوتبال، علیه باشگاه استقلال شکایت قضایی مطرح می‌شود.
شکست برابر اینتر باعث شده است که نگرانی‌های بسیاری درباره شانس بارسلونا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان مطرح شود.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
چند کشتی گیر مطرح و ملی پوش ظهر امروز با حضور در محل سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با تیم های خود قرارداد امضاء کردند.
معین‌الدین سعیدی گفت: آیا این روش‌هایی که امروز مطرح می‌کنند تحت عنوان جریمه و امثالهم که محل قانونی هم ندارد کارساز بوده است؟ اگر این روش‌ها کارساز بود که تا امروز نتیجه می‌داد.
نرگس معدنی پور با اشاره به طرح گذر معدن پایتخت اظهار کرد: این طرح طی سال‌های گذشته مطرح شده بود، اما به دلیل عدم تکمیل مرحله مطالعاتی قابلیت اجرا پیدا نکرده است و به منظور بررسی ابعاد مطالعاتی این طرح پنجاه و ششمین جلسه رسمی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
مهاجم استقلال نسبت به حواشی و مسائل مطرح شده پیرامون خود واکنش نشان داد و اعلام کرد از امروز به محل تمرین می‌رود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: خرده روایاتی که زنان در کوچه و محله خود مطرح میکنند آینده تهران را زیبا می‌کند
این اظهارات در حالی مطرح شده که تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که احسان حدادی در محل برگزاری مسابقات با سایر ورزشکاران دیدار داشته و برای صرف غذا با آن‌ها دور یک میز نشسته است.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ