سال‌هاست در محله طیب زندگی می‌کند و همین جا مغازه دارد. «جعفر تبریزی» می‌گوید: «کوچک که بودم خیلی دوست داشتم بدانم این دکل‌ها چه هستند و چه کاری می‌کنند. فقط می‌دانستیم که تهران با آن‌ها روشن می‌شود. بعد از مدتی جمع شدند و دیگر اثری از آن‌ها باقی نماند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
رجب طیب اردوغان دو عضو مهم کابینه آتی خود را از میان کردها معرفی کرده است.
رجب طیب اردوغان، هاکان فیدان را به عنوان وزیر خارجه جدید ترکیه معرفی کرد.
رجب طیب اردوغان که در انتخابات اخیر ترکیه پیروز شد امروز (شنبه) سوگند یاد کرد.
رجب طیب اردوغان امروز در پارلمان ترکیه به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور، سوگند یاد کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
«موزه رجب طیب اردوغان» را تاسیس خواهد شد و در آن وسایل شخصی اردوغان و اقلامی که در حین انجام وظیفه به او هدیه داده شده است، به نمایش گذاشته می‌شود.
طیب اردوغان و حامیانش از پیروزی در انتخابات ترکیه شادمان شدند.
رجب طیب اردوغان وعده «قرن ترکی» تازه‌ای را می‌دهد. حامیان او می‌گویند که او توسعه بیشتر و ترکیه‌ای قوی‌تر به ارمغان خواهد آورد. منتقدان‌اش می‌گویند کمتر به آتاتورک شبیه خواهد بود و بیشتر اسلام‌گرا خواهد شد و آینده‌ای تاریک‌تر خواهد داشت.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از گرفتن لیوان آب از دست محافظ خود مصطفی مراد سومرجان امتناع کرد و پس از اینکه پسرش بلال اردوغان آب را آورد آن را گرفت و نوشید.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از گرفتن لیوان آب از دست محافظ خود مصطفی مراد سومرجان امتناع کرد و پس از اینکه پسرش بلال اردوغان آب را آورد آن را گرفت و نوشید.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: بایدن جایی گفته است باید اردوغان را سرنگون کرد اما روز یکشنبه در پای صندوق‌های رای پاسخ مناسبی به آن‌ها خواهیم داد.
هنوز هم نمی‌توان درباره نتایج انتخابات روز یکشنبه هفته آینده، قاطعانه نظر دارد اما اگر همه چیز در مسیر عادی خود پیش برود، اردوغان در مسیر شکست قرار گرفته است.
رجب طیب اردوغان امیدوار است که پس از ۲۰ سال در راس قدرت بودن، مردم ترکیه را راضی کند که همچنان به دوران زمامداری خود ادامه دهد.
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به گزارش و طرح روی جلد شماره جدید اکونومیست واکنش نشان داد.
طیب نیا گفت:آبهای دریایی عمان گنجینه‌ای بزرگ است که دیگر کشورهای منطقه سالهاست ازآن استفاده می‌کنند و به دلیل راه داشتن به آبهای آزاد فاقد آلودگی است و هیچ خدشه‌ای به محیط‌زیست وارد نمی‌کند.
رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود بر همبستگی دولت و ملت عراق با ملت ترکیه در این شرایط تاکید کرد.
رییس‌جمهور ترکیه پس از یک دهه دشمنی دست دوستی به سمت رییس‌جمهور سوریه دراز کرد.
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست گروه 20 در جزیره بالی اندونزی، پشت درهای بسته و به دور از دوربین های خبرنگاران دیدار کردند.
بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر خدمات سلامت در استقرار الگوی «طیب»
روزنامه حریت ترکیه از ابراز تمایل رئبس جمهور این کشور برای دیدار با همتای سوری خود خبر داد.
علی طیب نیا وزیر اسبق اقتصاد در پیامی، درگذشت دکتر عادل آذر را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ