همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
خوش‌آمدگویی متفاوت سعودی‌ها به نیمار
فرزاد بادپا با حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دیدار کرد
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس استوری قابل تاملی را منتشر کرده است.
در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، هادی چوپان فهرمان مسترالمپیا، مشغول گچ‌کاری رویت شد.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
تیم‌های پورتو و استوریل در چارچوب بازی‌های هفته ۲۴ مسابقات لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود یاران مهدی طارمی به پایان رسید.
زلزله ویرانگری بامداد امروز به قدرت ۷.۷ ریشتر، ترکیه را به لرزه در آورد و باعث خرابی بسیاری شد. حالا یک شهروند ترک‌تبار از زیر آوار ویدیویی را ضبط و آن را در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. منبع: خبرفوری
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
تیم پورتو با گلی که مهدی طارمی زد، مقابل تیم استوریل یک امتیاز گرفت و از شکست گریخت.
بتول ناصری دانشجوی افغانستانی رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران با انتشار این استوری، از عدم پذیرش دانشجویان افغان در خوابگاه دانشگاه تهران خبر داد.
مقامات لتونی روز جمعه ۴ شهریور ماه، اعلام کردند که بنای یادبود دوران شوروی در جنگ جهانی دوم را که به یاد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی ساخته شده بود، تخریب کردند. این بنای یادبود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به محل تجمع هواداران کرملین در لتونی تبدیل شده بود. کشور‌های لتونی، استونی و لیتوانی مواضعی سختگیرانه در برابر تهاجم روسیه به اوکراین اتخاذ کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ