جامعه نیاز به قدرت‌های متکثر دارد. این قدرت‌ها فقط در دولت و حکومت خلاصه نمی‌شود. خبرنگاران یک رکن قدرت عمومی‌اند. فعالان سیاسی، اصحاب علم و اندیشه و دانشگاه و حوزه نیز به همچنان. اینان باید بتوانند «قدرت اجتماعی» تولید کنند و شما با نشست و برخاست دائمی با این‌ها با تعامل و اثربخشی و اثرپذیری از آنان در «تولید قدرت اجتماعی» آنان سهیم می‌شوید. تولیدِ قدرتِ سازمان‌دهی‌شده اجتماعی از سوی اینان برای همه ما و شما مفید است و جامعه را زنده و پویا نگه می‌دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
همتی در واکنش به استعفای محسن رضایی عنوان کرد: آقای رضایی در اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ مدعی شدند که پول ملی را تقویت و بعداز یورو و دلار به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل خواهند کرد.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آقای جواد اسلامی رئیس شعبه سی‌وچهارم دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.
کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز چهارشنبه۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای تشکیل جلسه داد.در این جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع، طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها»، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، مورد بررسی قرار گرفت.
محسن مهرعلیزاده در پیام توییتری نوشت: آقای رئیس جمهور تغییر کابینه فایده ندارد، شما باید عوض شوید.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای مخبر تیم اقتصادی دولت را راهبری می‌کنند. آقای محسن رضایی خیلی وقت است که در تیم اقتصادی دولت پر رنگ نیست و بیشتر تصمیمات اقتصادی را آقای مخبر می‌گیرد و رئیس‌جمهور هم ایشان را برای هدایت تیم اقتصادی دولت موظف کرده است.
آقای محسن برهانی یک برکت است برای دستگاه قضایی. او با شهامت و صراحت دیدگاه‌های خود را بیان می‌کند و از تبعات احتمالی سخنانش بیم ندارد. قوه قضاییه می‌تواند با او دو برخورد داشته باشد؛ نخست اینکه او را به اتهام تشویش اذهان عمومی و تضعیف نظام احضار کند!
نقد حقوقی یعنی به چالش کشیدن اصحاب قدرت با ابزار مشروعیت‌دهی به قدرت، یعنی قانون. نقد‌های آقای برهانی در خصوص حکم اعدام شکاری چالشی اساسی در ادامه این روند ایجاد کرد.
عباس عبدی نوشت: نظرم اگر رویکرد دفاع از حاکمیت قانون را مبنا قرار دهیم و همه موارد نقض را صریح و آشکار اعلام کنیم، امیدی به اصلاح است. هر تغییری پیش از رسیدن به حدی از حاکمیت قانون، آب در هاون کوبیدن است.
عال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رضایی گرچه عنوانش معاون اقتصادی دولت است اما واقعیت این است که در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد. من نمی‌گویم که اگر به کار گرفته می‌شد شق‌القمر می‌کرد اما برای قضاوت عملکرد او باید در این نکته را مدنظر قرار دهیم و علت اینکه از دولت کناره‌گیری هم نکرد شاید این باشد که نخواست از نظر روانی و افکار عمومی به دولت لطمه وارد شود.
آقای رئیسی! گزارش‌های فریبنده زیردستی‌ها را باور نکنید؛ این ۱۶ ماه گره‌ای باز نکرده اید؛ لااقل گره تازه نزنید... مدیریت تهران هر روز بدتر از دیروز
دولت آقای رئیسی وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در کشور را داده است، این در حالی است که متوسط ساخت مسکن در کشور طی دهه‌های گذشته حدود ۳۰۰ هزار واحد بوده و در شرایط فعلی با توجه به تورم رکودی در کشور، رسیدن به این مقدار نیز بعید به نظر می‌رسد.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
‬امروز‭ ‬در‭ ‬جامعه‭ ‬ما‭ ‬جمعیت‭ ‬زیادی‭ ‬از‭ ‬مردم‭ ‬فقیر‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬برای‭ ‬آینده‭ ‬خود‭ ‬نمی‌توانند‭ ‬افقی‭ ‬ترسیم‭ ‬کنند. ‬شاید‭ ‬مسئولین‭ ‬خبر‭ ‬نداشته‭ ‬باشند‭ ‬که‭ ‬سفره‌های‭ ‬مردم‭ ‬هر‭ ‬روز‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬کوچک‭ ‬و‭ ‬کوچک‌تر‭ ‬شدن‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬بسیاری‭ ‬از‭ ‬اقلام‭ ‬مانند‭ ‬گوشت‭ ‬و‭ ‬میوه‭ ‬از‭ ‬سفره‌های‭ ‬برخی‭ ‬از‭ ‬مردم‭ ‬حذف‭ ‬شده‌اند‭ ‬و‭ ‬سایر‭ ‬اقلام‭ ‬نیز‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬حذف‭ ‬شدن‭ ‬هستند. ‬
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای محسن منصوری استاندار تهران با حکم آقای رئیسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای محسن منصوری استاندار تهران با حکم آقای رییسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
کیهان نوشت: محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد چشمگیر از برخی نهاد‌ها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل در فصل چهارم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، این‌بار به‌خاطر یک مطلب تحقیرآمیز در فضای مجازی، جنجال راه انداخت.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: در گذشته که آقای خاتمی بحث آشتی ملی را مطرح کرد، من مخالف این طرح بودم. معتقدم ما با جریانات سیاسی قهر نیستیم، مساله ما این است که نمی‌خواهیم با هم گفتگو کنیم. من حاضرم گفتگو و مناظره سیاسی بگذارم، آقای اژه‌ای هم بیایند و در موضوع جرم سیاسی صحبت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای حاج محسن لبّانی را تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عبد صالح و مؤمن و بصیر، آقای حاج محسن لبّانی را تسلیت گفتند.
همسر تاج زاده نوشت: هم اکنون از دفتر آقای محسنی اژه ای بر می گردم.ملاقات انجام شد.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: برای اولین بار بود که ممیزی رسمی در مورد این کتاب اتفاق افتاد. در ملاقاتی که با آقای رئیسی داشتم گفتم در سایت درج کرده اند که چه قسمتی از این کتاب ممیزی شده است و در این صورت ممیزی معنای خود را از دست می‌دهد. به نظرم می‌شد با تدبیر بهتری این کار را انجام داد.
نمی‌شود قوه قضاییه را با این بودجه‌ای که تصویب شده، مدیریت کرد و مدیریت سخت است و دلم به حال آقای محسنی اژه‌ای می‌سوزد و گاهی برخی همکاران که اقلیت هستند، در برخی گروه‌ها مطرح می‌کنند که ایشان دنبال مشکل نمی‌رود، ولی بدانید که رییس قوه قضاییه به فکر شماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ