دبیر پویش برف و انار گفت: این پویش می‌تواند آئین باستانی یلدا را در سطح جامعه جهانی معرفی کندو مخاطبین ما نوجوانان در سراسر کشور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برگزاری پویش سراسری عید تا عید در سراسر کشور خبر داد.
گروهی ازمحققان چینی نوعی پوشش فلزی مایع با قابلیت خود چسبندگی ابداع کرده اند که روی کاغذ می چسبد و به راحتی جدا می شود.
همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار می‌شود.
فارس می‌گوید بعد از ارسال لایحه عفاف و حجاب به مجلس واکنش‌های زیادی علیه این لایحه شکل گرفت و پس از آن در سامانه این خبرگزاری نیز پویشی ثبت شد که در یک‌هفته به بیش از ۱۲۱ هزار امضا رسیده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: دومین پویش مردمی محیط زیست استان تهران با عنوان پویش مهربانی با حیات وحش امروز در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند آغاز شد.
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری یک‌باره در مورد تغییر نام این کوچه بیش از آنکه ارتباطی با وقایع ۸۸ و یا مصرفی سیاسی داشته باشد، به‌عنوان پوششی برای تغییر نام خیابان شیخ نمر در شهر مشهد انجام شده باشد.
دامغان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.
محافظان مسجدالاقصی و فعالان فلسطینی چندی روزی است که پویش «سنفطر بالقدس»، ( درقدس افطار خواهیم کرد) را راه انداخته اند.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در نوروز۱۴۰۲ در چهار مجتمع خدماتی رفاهی استان اصفهان خبرداد.
معاون پرورشی و فرهنگی گفت: پویش «۴۴ بیست و دو» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
دانش آموزان فلسطینی امروز سه شنبه در نوار غزه در پویشی سراسری اقدام موهن سوئد در صدور مجوز برای به آتش کشیدن قرآن کریم در شهر استکهلم را محکوم نمودند.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
راه اندازی پویش زن توانمند توسط بانوان ایرانی برای معرفی زنان موفق ایرانی به جامعه جهانی را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
کودکان و در پویشی به نام برای آرتین نقاشی و دلنوشته های خود را برای آرتین سرایداران می فرستند تا نشان دهند همه کنارش هستیم.
. قرارداد سلبریتی‌ها از این پس باید به گونه‌ای تنظیم شود که هر گونه تبلیغ علیه نظام با جرائم سنگین همراه باشد. به دنبال همین مسائل پیش آمده، جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی برای نظام‌مند کردن فعالیت سلبریتی‌ها به امضاء رساندند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اجرای پویش «نذر آب» با رویکرد پروژه‌های پایدار خبر داد و گفت: از استان‌ها خواستیم تا روستاهایی را که دچار این تنش آبی هستند به ما معرفی کنند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کشتار ده‌ها کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی گفت: پویشی به نام «به کدامین گناه کشته شدند» راه‌اندازی شد و به مجامع جهانی هم این موضوع را منعکس خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ