شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموز فداکار کواری حادثه تروریستی حمله به حرم شاه‌چراغ (ع) دیدار و نشان شجاعت را به این دانش‌آموز ۱۰ ساله اهدا کرد.
قهرمان این روزهای ایران که در حادثه اخیر شاهچراغ، عامل تروریستی را زمین گیر کرد، در خانه کشتی حاضر شد.
دوم مردادماه اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به همراه کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال در حسینیه امام خمینی (ره)پیراهن تیم ملی را به رهبرانقلاب اهدا شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ترفیع درجه ۵ نفر از سرتیپی موقت به سرتیپی دائم و ۲ نفر به سرتیپی موقت و ۹ نفر نیز سرتیپ دومی به پیشنهاد فرمانده کل انتظامی و با تایید فرمانده معظم کل قوا اعطاء شد.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
به صورت همزمان دو پویش «احسان غدیر» و «نسیم احسان» به مناسبت عید غدیر خم جهت طبخ و توزیع غذای گرم در روز عید غدیر و توزیع وسایل سرمایشی در مناطق کم‌برخوردار آغاز شد.
در مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان، مبلغ ١.٥ ميليارد ریال به قهرمانان آسیا اهداء شد.
جوایز برندگان 50 میلیون تومانی جشنواره "حامی یک رنگ" طی مراسمی، با حضور مدیران ارشد بانک شهر و پیشکسوتان دوتیم استقلال و پرسپولیس اهداء شد.
اردوغان رئیس جمهور ترکیه نشان فداکاری این کشور را به پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اهداء لوح سپاس از بانک سپه به جهت حمایت از خانواده های زندانیان و همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد.
یکی دو روز پیش باشگاه نساجی اعلام کرد، بلیط دیدار این تیم در برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر به تماشاگران به صورت رایگان اهداء می شود.
در مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های نوروز جایزه ویژه گوهرشاد اهداء شد.
شهردار منطقه ۸ از انجام خدمات عمرانی با صرف هزینه دو میلیار تومان و اهدای وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان در مدارس دولتی این منطقه خبر داد.
مالکی گفت: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت علی (ع) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام علی، امیر و امیر علی به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.
رئیس هیئت کشتی استان تهران و توابع صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، حکم ریاست خود را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
جایزه ویژه قهرمان کشتی آزاد امیدهای جهان به وی اهداء شد.
اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه‌نویسی با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار و جوایز برگزیدگان آن اهداء شد.
کیهان نوشت: باعث حیرت است که در این مملکت، به بانیان خسارت محض و برجام، مدال شجاعت و سکه اعطا می‌شود، اما تا لحظه تنظیم این یادداشت نشنیده‌ایم به نیرو‌های پلیس که این روز‌ها الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشته مدالی اهداء شده یا تشویق شده باشند.
از سوی ایران یک میلیون دُز واکسن «برکت» به کشور آفریقایی مالی اهدا شد.
از سوی ایران یک میلیون دُز واکسن «برکت» به کشور آفریقایی مالی اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ