وینگر برزیلی که باید امروز به تمرینات بارسا بازگردد، در لیسبون تاخیر زیادی داشت و دو چمدانش را گم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پس از وقفه ای سه ماهه دوباره پرواز کرد. این هلی کوپتر به طور افقی و به سمت شمال پرواز و مسافت ۱۴۲ متر را طی ۷۵ ثانیه طی کرد.
تصاویری از پرواز سه فروندجنگنده «سوخو ٣۵» در آسمان پایتخت و کاهش ارتفاع آن‌ها برای فرود در مهرآباد منتشر شده است.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
بر اساس اطلاعیه هوانوردی با وجود توقف نشست و برخاست به مدت ۴ ساعت در فرودگاه امام خمینی در روز ارتش (روز ۲۹ فروردین)، پذیرش مسافر سه ساعت قبل از پرواز انجام خواهد شد.
کانال ۱۱ عبری از ممنوعیت سه روزه پرواز هواپیماها در سرزمین‌های اشغالی به فاصله ۶ کیلومتر از مرزهای لبنان، سوریه و نوار غزه تا روز یکشنبه خبر داد.
هم اکنون شرکت ماهان در هفته در روز‌های یک شنبه و پنج شنبه دو پرواز رفت و برگشت (در مجموع چهار پرواز) در مسیر تهران دمشق و بالعکس دارد و شرکت "اجنه الشام" سوریه نیز در روز‌های شنبه و سه شنبه دو پرواز رفت و برگشت (چهار پرواز) از دمشق به تهران و بالعکس دارد.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.
مشهد- فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف سه استان ده‌ها سورتی پرواز انجام داده است.
تی‌جی فلایینگ فیش با وزن ۱.۶۳ کیلوگرم در شکل کنونی خود، می‌تواند به مدت شش دقیقه در هر بار شارژ باتری شناور بماند یا به مدت ۴۰ دقیقه زیر آب حرکت کند. همچنین، این کوادکوپتر می‌تواند تا عمق حداکثر سه متری فرود بیاید و حداکثر سرعت آن زیر آب، دو متر در ثانیه است.
مقامات آمریکایی گفتند که بالون چینی به اندازه سه اتوبوس مدرسه بوده است. آن‌ها جزئیات زیادی را در مورد فناوری به کاررفته در بالون ارائه نکرده‌اند، اما قاطعانه باور دارند که این یک بالون نظارتی است و خاطرنشان کردند که موتور و پیش‌ران‌هایی دارد که امکان مانور دادن را برای آن فراهم می‌کنند.
فرمانده واحد دفاع هوافضای آمریکای شمالی تایید کرد که بالون‌های چین در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دست کم سه بار بر فراز آمریکا به پرواز درآمده بودند.
تیم پرواز هوانیروز در دومین روز از مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان به رده نهم جدول صعود کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مذاکرات دیپلماتیک با اتکا به اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت نظام در دستورکار قرار گرفت.
طبق تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مهمانداران هواپیما سعی می‌کنند مسافران را آرام و آتش را خاموش کنند، اما وحشت مسافران باعث می‌شود خلبان پرواز را لغو کند و مسافران به مدت سه ساعت به سالن انتظار بازگردند.
پرواز زدگی یک گسست بین زمانی است که بدن شما فکر می‌کند و ساعتی که از مناطق زمانی عبور می‌کنید. پرواز‌های طولانی‌تر بدان معناست که احتمال بیش تری وجود دارد از مناطق زمانی بیش تری عبور کنید. هنگامی که از سه یا تعداد بیش تری منطقه زمانی عبور می‌کنید پرواززدگی یا جت لگ معمولا مشکل سازتر می‌شود به خصوص اگر به سمت شرق سفر می‌کنید.
تیم فوتبال ملوان در دیدار پایانی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم سه امتیاز ارزشمند را از تیم انتهای جدول کسب کرد.
ه فضانورد روسی در ۶ ژوئن ۱۹۷۱ ماموریت سایوز ۱۱ را آغاز کردند و پرتاب ماموریت سایوز ۱۱ از پایگاه فضایی بایکونور در جمهوری سوسیالیستی قزاقستان شوروی انجام شد. در ۷ ژوئن ۱۹۷۱ نیز فضانوردان به ایستگاه فضایی سالیوت ۱ رسیدند و آن‌ها در آن زمان رکورد طولانی‌ترین اقامت پرواز فضایی را شکستند، اما پس از بازگشت به زمین در ۳۰ ژوئن ماموریت موفق آن‌ها با سرنوشتی تلخ به پایان رسید.
مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شرکت هواپیمایی سپهران از شیراز به تهران به دلیل حضور سه مسافر دارای سابقه بیماری اعصاب و روان که قصد اخلال در پرواز را داشتند با تاخیر انجام شد.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در پی توافق وزیران اوپک پلاس با بزرگترین کاهش تولید از سال ۲۰۲۰، به بالاترین رکورد سه هفته اخیر صعود کرد.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ