رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ممکن است ما روزانه حدود یک میلیون بشکه نفت به فروش برسانیم، اما وصول این منابع بعضاً از یک ماه تا شش ماه طول بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم فعال شده و فروش نفت همراه با وارد کردن پول آن به کشور بوده است.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
بخش خصوصی خریدار گواهی سپرده نفت خام با پیدا کردن بازارهای جدید به افزایش مبادی فروش نفت کشور اقدام می کند و این بازاریابی جدید و غیرانحصاری اتفاق خوبی را رقم می زند. در واقع خریداران این گواهی ها تبدیل به بازاریاب های نفتی کشور می شوند و این امر کمک کننده خواهد بود.
بخش خصوصی خریدار گواهی سپرده نفت خام با پیدا کردن بازارهای جدید به افزایش مبادی فروش نفت کشور اقدام می کند و این بازاریابی جدید و غیرانحصاری اتفاق خوبی را رقم می زند. در واقع خریداران این گواهی ها تبدیل به بازاریاب های نفتی کشور می شوند و این امر کمک کننده خواهد بود.
سعیدی: از یک طرف می‌گویند منابع فروش نفت افزایش پیدا کرده از سوی دیگر با طرح فروش بخشی از ایران، دل مردم را خالی می‌کنند
افزایش فروش نفت ونزوئلا در آمریکا
شرکت شورون فروش نفت ونزوئلا پالایشگاه‌های آمریکایی رقیب را افزایش داده و شرکتهای پی‌بی‌اف انرژی و ماراتون پترولیوم را به فهرست مشتریان این نفت اضافه کرده است.
آمارهای موجود نشان می‌دهد که شرکت شورون آمریکا فروش نفت ونزوئلا به پالایشگاه‌های آمریکایی را افزایش داده است.‌
قیمت جهانی نفت بر شاخص‌های بورس معتبر دنیا مخصوصا بورس ایران که درآمد حاصل از فروش نفت، نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایران دارد، حائز اهمیت است. با افزایش قیمت نفت سهام کدام شرکت های بورسی تغییر خواهد کرد؟
قمصری گفت: نمی‌توان به افزایش سهم فروش نفت ایران در بازارهای بین المللی خوش بین بود، زیرا عربستان به عنوان رقیب ایران است و بعید است سهمی از بازار خود را به ایران بدهد.
وزیر نفت گفت: درآمدهای حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی و فروش فرآورده‌های نفتی طی ۱۰ ماهه گذشته در مقایسه با ۱۰ ماهه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند بودجه به صورت انقباضی بسته شده و افزایش ۱۰۰ درصدی فروش اوراق دولتی و افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی گواه این نظریه است.
شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی فروش انواع نفت خام صادراتی برای عرضه به مشتریان آسیایی را برای فروش در ماه دسامبر (آذرماه - دی‌ماه) افزایش داد.
فروش نفت توسط بخش خصوصی اگر همراه با تسویه منابع ارزی نباشد خسارات زیادی را به پیکره اقتصاد کشور می زند.
به گفته‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس، سیاست دولت سیزدهم مبنی بر افزایش روابط با همسایگان مزیت‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بازارسازی برای فروش نفت کشورمان در شرایط تحریمی اشاره کرد. مهندسان خوبی در زمینه‌ی طراحی و تأسیس پالایشگاه داریم که می‌توانیم از طریق صدور خدمات به سایر کشورها، آن‌ها را به کار بگیریم و برایشان اشتغال آفرینی کنیم.
در ۵ ماه نخست سال جاری فروش مقداری گریس شرکت نفت ایرانول در بازار‌های داخلی نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۸۹ درصد افزایش یافت.
عضو کمیسیون انرژی گفت: اگر افرادی دنبال شفافیت در رابطه مالی شرکت نفت هستند و اگر می خواهند صنعت نفت حفظ شود باید سهم ۱۴.۵درصدی از فروش نفت، زمانی که فروش پایین است بالاتر ببرند. از این نظر که اصلاح رابطه مالی دولت با شرکت ملی نفت، موجب افزایش وصولی شرکت ملی نفت برای توسعه و نگه‌داشت ظرفیت میادین شود اقدام مثبتی است اما شفافیت را تا قبل از این، شرکت ملی نفت داشته و دارد و با این اصلاح رابطه مالی، تفاوتی ایجاد نخواهد شد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم توانست فروش نفت را افزایش دهد و کسری بودجه را از این طریق جبران کند؛ این اقدام باعث شد دغدغه‌ها درباره کسری بودجه کاهش یابد.
وزیر نفت با بیان اینکه بازاریابی برای افزایش فروش نفت از همان روزهای نخست آغاز به‌کار دولت شروع شد، گفت: تهاتر نفت با کالاهای اساسی یکی دیگر از روش‌های ما برای فروش نفت خام بوده و هست.
مدیر فروش داخلی شرکت نفت ایرانول از افزایش 400 درصدی تعداد اتوسرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی محصولات شرکت با هدف تنظیم بازار خبر داد.
عربستان سعودی، قیمت فروش رسمی نفت خود را برای خریداران آسیایی به سطوح بی سابقه ای در ماه افزایش داد.
پایان خونین جشن تولد در باغ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ