بخش خصوصی خریدار گواهی سپرده نفت خام با پیدا کردن بازارهای جدید به افزایش مبادی فروش نفت کشور اقدام می کند و این بازاریابی جدید و غیرانحصاری اتفاق خوبی را رقم می زند. در واقع خریداران این گواهی ها تبدیل به بازاریاب های نفتی کشور می شوند و این امر کمک کننده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
بازاریابی در نمایشگاه‌های گردشگری، تخصصی است که در ایران متولی فعالی ندارد مگر بخش خصوصی که بتواند با هزینه خودش تبلیغ جاذبه‌های ایران را انجام دهد تا شاید بازارش بعد از چند سال رونق بگیرد.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
رییس سازمان توسعه تجارت از احیای بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهای شرق آسیا و آمریکا جنوبی به فراموشی سپرده شده که باید فعال شود.
معاون علمی رئیس جمهوری از حمایت‌های زیرساختی، کارگزاری و بازارسازی، با نقش آفرینی بخش خصوصی در کنار رصدخانه ملی ایران و پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برای تشکیل یک صندوق تامین مالی خبر داد.
اگرچه دوشان ولاهوویچ نتوانست انتظارات را در یوونتوس برآورده کند، اما هنوز کسانی هستند که روی او شرط می‌بندند.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: سفرا باید در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف فعالتر شوند تا صادرات با مشکل مواجه نشود که در این باره وزارت امور خارجه باید گزارش ارائه دهد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز خبر داد.
دوره دوم رسوخ سرمایه در کشاورزی چین، از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی با توسعه یافته تر شدن بازارهای زمین و درجه بالاتری از سهم سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشاورزی مشخص می شود.
وزیر کشور با اشاره به اینکه در حوزه بازاریابی عملکرد ضعیفی داشته ایم، گفت: بهترین نوع فرش در ایران بافته می شود اما از بازار بزرگ جهانی فرش نمی‌توانیم به خوبی بهره‌مند شویم. ذائقه‌یابی ما ضعیف است و باید در این حوزه به خوبی قدم برداریم.
بخش خصوصی خریدار گواهی سپرده نفت خام با پیدا کردن بازارهای جدید به افزایش مبادی فروش نفت کشور اقدام می کند و این بازاریابی جدید و غیرانحصاری اتفاق خوبی را رقم می زند. در واقع خریداران این گواهی ها تبدیل به بازاریاب های نفتی کشور می شوند و این امر کمک کننده خواهد بود.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون فوتبال منصوب شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و طراحی زنجیره ایده تا فروش محصولات حوزه سلامت متشکل از بخش های آموزش، نوآوری، تحقیق و توسعه، غذا و دارو و بازاریابی و فروش خبر داد.
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
معاون نخست وزیر روسیه تصمیمات اروپا در خصوص تحریم بخش انرژی این کشور را دارای پیامدهای بین المللی توصیف کرد.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
شبکه‌های اجتماعی، یکی از حوزه‌های بازاریابی دیجیتال هستند که همواره دستخوش تحولات بوده و پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۲۰۲۳ نیز، تغییرات چشمگیری را تجربه کنند. برند‌ها باید با این تحولات همگام شوند تا بتوانند حضوری فعال در این شبکه‌ها داشته و از پلتفرم‌ها به شکلی موثر استفاده کنند.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
در هفت ماه امسال، همگام با افزایش تولید فولاد، بخش قابل توجه این تولید صرف مصارف داخلی شده و بخش کمتر به سمت بازارهای صادراتی حرکت کرده است.
دوره بازاريابي خدمات بانكي شعب استان هاي اصفهان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري با حضور مدیر و کارکنان شعب این استان ها، با هدف توانمند سازي و برخورد صحيح همکاران با مشتريان با تدریس در دو نوبت برگزار شد.
فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ