وزیر نفت گفت: درآمدهای حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی و فروش فرآورده‌های نفتی طی ۱۰ ماهه گذشته در مقایسه با ۱۰ ماهه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آلمانی گزارش داد که علی‌رغم تحریم‌ها، درآمدهای نفتی و گازی روسیه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق نسبت به تلاش‌های آمریکا برای به دست گرفتن کنترل درآمدها و نیز منابع مهم انرژی در این کشور هشدار داد.
در پی اختلافات داخلی بر سر درآمدهای نفتی در لیبی و مداخله فرستاده ویژه آمریکا در این خصوص، نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه لیبی، از وی خواست در امور داخلی این کشور دخالت نکند.
تغییر در مصرف کردن درآمدهای نفتی از سوی مقامات سعودی باعث شده تا حجم ذخایر ارزی این کشور به کمترین میزان سال گذشته برسد.
تغییر در مصرف کردن درآمدهای نفتی از سوی مقامات سعودی باعث شده تا حجم ذخایرارزی این کشور به کمترین میزان سال گذشته برسد.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری  گفت: امیدواریم این موضوع به‌عنوان رقیبی بسیار جدی برای درآمدهای حاصل از صادرات نفت مطرح شود و نتایج آن را در پایان این دولت شاهد باشیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی مخالفت کردند.
یک عضو ارشد حزب اتحادیه میهنی گفت که مردم اقلیم کردستان از عدم شفافیت درآمدهای نفتی ناراضی هستند و حزب مسعود بارزانی، اقلیم را با بدهی‌های مالی بیش از ۲۴ میلیارد دلار درگیر کرده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سهم دولت از درآمدهای نفتی در سال ۱۴۰۲ را مشخص کردند.
صندوق‌بین‌المللی پول اعلام کرد که اقدام کشورهای گروه هفت، اتحادیه اروپا و استرالیا در تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه تأثیری بر درآمدهای نفتی این کشور ندارد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتکا بودجه به درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای نفتی یک فاکتور مثبت در اصلاح نظام بودجه‌ریزی به شمار می‌رود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال آینده درآمدهای نفتی کمتر شده و وابستگی بودجه به نفت هم کمتر شده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از بررسی میزان فروش نفت در لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون متبوعش خبر داد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که افزایش درآمدهای غیر نفتی این کشور، به مسکو در نیل به اهداف توسعه ای خود کمک می کند.
‏‬نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت فروش نفت و تحقق درآمدهای نفتی خوب است و در این شرایط سازمان برنامه و بودجه باید در تخصیص بودجه بهتر عمل کند.
طبق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و چارچوب اصلاح ساختار بودجه دولت‌ها باید سهم درآمدهای نفتی را در بودجه‌ها کاهش دهند.
با وجود اینکه هر روز نیاز کشور به فرآورده‌های نفتی پتروپالایشگاهی بیشتر می‌شود و ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت می‌تواند درآمدهای ارزی ایران را نیز چند برابر کند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه و بودجه آینده حداقل ۵ درصد از درآمدهای نفتی برای توسعه میادین نفت و گاز اختصاص داده شود.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امسال سهم مالیات در بودجه دولت به ۴۹ درصد رسید.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد افزایش درآمدهای نفتی هستیم ‌و دولت سیزدهم در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گام برمی‌دارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر لزوم شفافیت درآمدهای نفتی برای مردم گفت: با اصلاح رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت، امکان برنامه‌ریزی بهتر و بهینه‌سازی هزینه‌کرد توسعه میادین میسر میشود.
گروه هفت در تلاش است تا با وضع محدودیت های بیشتر علیه روسیه، عدم دسترسی به منابع انرژی از این کشور را جبران کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ