پرسپولیس در نیمه اول جدال با استقلال موقعیت‌هایی به دست آورده که جای مهاجم هلندی تیم را کاملا خالی نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: خب چه اشکالی دارد؟ اگر کسی نخواهد ریا کند جرم کرده؟! وانگهی حالا که دولت سخنگو ندارد و اطلاعات درب و داغون به خورد مردم داده نمی‌شود و اعصاب مردم راحت است جای شکر ندارد؟
اگر عارف غلامی به مسابقه با پرسپولیس نرسید، شاهد حضور محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی استقلال خواهیم بود.
دو دروازه‌بان جوان استقلال با شرایط خوب تمرینات خود را جلو می‌برند و آماده دربی می‌شوند.
علیرضا فغانی این روزها مشغول استراحت است و برنامه ای برای قضاوت در دربی ۱۰۱ تهران ندارد‌.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
آبی های تهران بعد از شکست تلخ دربی برای مصاف با پارس جنوبی جم آماده می شوند.
یکی از مهره‌های خوب استقلال بوده در دربی به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ جای خود را به صالح حردانی داد.
ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال برای دربی در لیست آبی ها قرار نگرفت! تصمیمی که به طور حتم جای بحث دارد.
دربی 78 تهران یک اتفاق ویژه و شوک‌آور را در خود جای داده بود؛ خداحافظی سعید مظفری‌زاده از دنیای قضاوت.
یحیی گل‌محمدی تمامی نفراتش را در فاصله آخرین تمرین پیش از دربی در اختیار دارد تا دست او کاملا برای این بازی باز باشد.
شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
یکی از بازیکنانی که نامش در جدول گل زنان تاریخ دربی ها خالی است، وحید هاشمیان است، مهاجمی که شروع بازی اش از تیم فتح تهران بود.
دربی حساس روز یکشنبه شاید یک اتفاق ویژه را در خود جای بدهد و شاهد ثبت سومین هت تریک تاریخ این مسابقه باشیم.
این نماد پنج‌متری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آن‌ها در برخی از محله‌ها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نماد‌ها پر کرده حتی یکی از آن‌ها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است.
سپاهان و پرسپولیس در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که در قلب دفاعی طلایی‌پوشان دو بازیکنی حاضر هستند که جای خالی شجاع و کنعانی‌زادگان را بیشتر توی چشم می‌آورند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
اولین و تنها گلزن خارجی استقلال در تاریخ دربی های پایتخت، در بازی امروز حضور ندارد.
«لوکادیا» در ۵ بازی این فصل گل اول را زده و عملکردی فوق‌العاده‌ای را از خود به جای گذاشته است.
سرمربی فولاد خوزستان با حضور بازیکن جوانان در اردوی این تیم مخالفت کرد.
به نظر می رسد در صورتی که عارف غلامی مهیای دربی نشود، سیاوش یزدانی به جای او در مصاف با پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
این خبر عجیب هیچ منبعی ندارد و مشخص نیست از اطرافیان فرهاد مجیدی کسب شده است یا فدراسیون فوتبال ایران چنین بررسی انجام داده؟
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
ایران نماینده ای در بین برترین های سال فوتبال ساحلی جهان نداشت.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ