دو دروازه‌بان جوان استقلال با شرایط خوب تمرینات خود را جلو می‌برند و آماده دربی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صابر کاظمی به قدری در تمرینات و بازی‌های دوستانه فوق العاده بوده که حالا ممکن است جای امین اسماعیل نژاد را هم در ترکیب تیم ملی والیبال ایران بگیرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه ضعیفترین عملکرد را در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است، گفت: شاید اگر من جای جواد نکونام بودم، استعفا می‌کردم.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
مبارزه با سیتی شبیه داستان پسرک‌ هلندی نیست که انگشت خود را در سد فرو کرد تا از خروج اب جلوگیری کند. جریان سیل سیتی از جای دیگری بیرون خواهد زد
شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
دربی حساس روز یکشنبه شاید یک اتفاق ویژه را در خود جای بدهد و شاهد ثبت سومین هت تریک تاریخ این مسابقه باشیم.
شاید از امروز که می‌خواهند علیه زنان مثلا «کشف حجاب کرده» اقدام کنند، بدانند که به جای آنکه به قدرت برخورد خود تکیه کنند، بهتر است قدری گفت‌وگو کنند، شاید مسائل حل شد.
شاید فکر کنید همه جای خانه را تمیز کرده اید و گوشه و کنار خانه برق می‌زند. اما وقتش رسیده دوباره فکر کنید، زیرا حتما این سه فضا را فراموش کرده اید. البته، فقط نباید تا موقع خانه تکانی صبر کرد. شما باید هر چند وقت یکبار این فضا‌هایی که در ادامه نام می‌بریم را تمیز کنید.
کمتر هوادار پرسپولیس شاید توانایی کیفی این روزهای اسدی را باور داشت اما او اکنون به عنوان ستاره شماره یک تراکتوری‌ها حتی برای پرسپولیسی‌ها نیز مهره‌ای خطرناک محسوب می‌شود.
النصر امارات در دیدار برابر الوصل به مدت چهار دقیقه، هفت بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته است.
عزیزبک آمانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت پرداخت نشدن مطالبات را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.
ستاره‌های کوتوله قرمز احتمالا سیاره‌هایی در اطراف‌شان می‌چرخند که سرشار از آب هستند، بنابراین جستجوی جهان‌هایی به اندازه زمین در اطراف این ستاره‌ها مکانی منطقی برای شروع جستجوی حیات در جای دیگری در کهکشان است.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به داور بازی با پرسپولیس تبریک می‌گویم و شاید هر داور دیگری به جای او بود، نیمه دوم از دستش خارج می‌شد.
استقلال هنوز به جای سیاوش یزدانی بازیکنی به ترکیب اضافه نکرده است.
سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان معتقد است دیدار بسیار سختی با هوادار خواهند داشت.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
وقتی از اهل هنر آواز می‌خواهند کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم‌الهدی هم در مشهد درنمی‌آید و مسؤولین مربوطه برگزار نشدن یا پاسخ ندادن به این دعوت را به حساب فشارِ گروه‌های فشار مجازی می‌گذارند و صدای گروه‌های فشار واقعی درنمی‌آید که چرا از برند ما استفاده می‌کنید یلدا که جای خود دارد!
شاید غیبت نورافکن در لیست منتخبین کی‌روش را بتوانیم غیرمنتظره‌ترین تصمیم این مربی بدانیم.
اگرچه حلقه‌های هوشمند شاید هیچ‌گاه جای ساعت‌های هوشمند را نگیرند، اما می‌توانند جایگزینی مناسب برای دستبندهای هوشمند با نمایشگرهای کوچک تلقی شوند.
تراکتور امروز در حالی به مصاف گل گهر رفته که یک جای خالی روی نیمکت این تیم به چشم می خورد.
فهرست بزرگسالان تراکتور تنها یک جای خالی دارد و این در حالی است که قربان بردیف سه بازیکن دیگر را در سبد خرید خود قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ