جام جهانی 2022 قطر با حواشی بسیار زیادی که داشت تا همیشه به خاطر آورده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
محسن روحی‌صفت، دیپلمات سابق ایران در افغانستان گفت: مرز مشخص است و این موضوع منازعه‌آمیزی نیست. در طول سال‌های اختلافی بین دو کشور این این مسائل نبوده و نخواهد بود. ما دو کشور همسایه هستیم و نباید به طرف نزاع و درگیری کشیده شود. راهی بجز گفتگو و مذاکره دو طرف نیست، باید طالبان را فهماند نقشه کجاست؟ مرز کجاست؟
درباره مرز‌های اصلاح‌طلبی می‌توانم بگویم ما از یک طرف با شبه‌اصلاح‌طلبان مواجه هستیم و از یک طرف با معدود افراد آوانگارد. سایرین فعلا در حالت اغما به سر می‌برند و تلاش دارند راهی برای برون‌رفت از وضع کنونی پیدا کنند. با این وجود من هنوز معتقدم میان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی مرز‌هایی وجود دارد. اولا، بخش قابل ملاحظه‌ای از اصلاح‌طلبان سرسپرده نیستند. ثانیا، سرکوبگر نیستند و میل به خشونت ندارند. از آن مهم‌تر دست‌کم طرح‌ها و تئوری‌هایی برای اداره بهتر کشور دارند.
درباره مرز‌های اصلاح‌طلبی می‌توانم بگویم ما از یک طرف با شبه‌اصلاح‌طلبان مواجه هستیم و از یک طرف با معدود افراد آوانگارد. سایرین فعلا در حالت اغما به سر می‌برند و تلاش دارند راهی برای برون‌رفت از وضع کنونی پیدا کنند. با این وجود من هنوز معتقدم میان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی مرز‌هایی وجود دارد. اولا، بخش قابل ملاحظه‌ای از اصلاح‌طلبان سرسپرده نیستند. ثانیا، سرکوبگر نیستند و میل به خشونت ندارند. از آن مهم‌تر دست‌کم طرح‌ها و تئوری‌هایی برای اداره بهتر کشور دارند.
معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که ما خواهان ادامه همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم و این راهی برای رسیدگی به نگرانی‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم در هر مسئولیتی که هستیم، وظیفه خود را به درستی انجام دهیم؛ مردم و مراجعان از ما انتظار برخورد خوب و تکریم را دارند. در برخی مواقع، اثر برخورد ما بسیار بیشتر از اثر رای صادرشده می‌باشد.
سیمونه اینزاگی اطمینان دارد که اینتر می تواند با ارائه دو بازی قدرتمندانه، پورتو را حذف کند و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید از عملکرد تیمش علیرغم شکست برابر دورتموند راضی است و منتظر بازی برگشت خواهد بود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
رئیس کمیسیون امور بین‌الملل در دومای روسیه گفت: حتی اگر تمام تسلیحات دنیا را در اوکراین متمرکز کنند، ما قادر به یافتن راهی برای تحقق پیروزی هستیم.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی: ما همیشه نگران تسلط دلار و نیاز به بررسی یک جایگزین بوده‌ایم... من فکر می‌کنم ما به یک سیستم عادلانه‌تر نیاز داریم. این موضوعی است که ما در حال گفتگو با وزرای بریکس هستیم.
سفیر اسبق ایران در فرانسه می‌گوید: سیاست همسایگی ما چه در ارتباط با شورای همکاری با خلیج فارس و چه در خصوص روابط با عربستان و ترکیه، هیچکدام آنچه را که می‌بایست به عنوان یک دستاورد بزرگ در روابط تنظیم می‌شد را نشان نداده است. بر این اساس همچنان در تدارک این هستیم که یک راهی پیدا کنیم تا با کشور‌های منطقه تنها صحبت کنیم، دیگر پیشرفت روابط که به کنار.
سیدجلال ساداتیان کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نمره سیاست خارجی دولت، با ارفاق ۲ است. ما هنوز می‌گوییم آمریکایی‌ها پیام‌های خوب می‌دهند و می‌خواهند به برجام برگردند، درحالی‌که آن‌ها می‌گویند اولویت‌مان تغییر کرده است. این یعنی آمریکایی‌ها دست بالا را گرفته‌اند. درحالی‌که ما مدت‌هاست به همان برجام ۲۰۱۵ هم راضی شده‌ایم و دنبال همان هستیم، اما به همان هم نمی‌توانیم دسترسی پیدا کنیم.
ما برای شما در ادامه تستی جالب و تصویری برای شما آماده کرده ایم که به شما برای شناخت بهترشخصیتتان کمک خواهد کرد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: براساس گزارشات دریافتی، در خصوص اغتشاشات اخیر، متهم بلاتکلیف نداریم، البته باید تعریف بلاتکلیف بودن را نیز تشریح کرد و آن اینکه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر عنوان می‌‎کنند که ما تا به امروز بلاتکلیف هستیم به این معنا است که تاکنون برای آن‌ها رای قضایی صادر نشده است.
«واقعیت این است که به باور من اظهارات اخیر نمایندگان صرفا در جهت تبلیغات انتخاباتی و جلب رضایت رای دهندگان است. آنها سعی دارند اینگونه القا کنند که به دنبال منافع مردم هستند و با اصلاح و ترمیم کابینه این پیام را ارسال کنند که صدای مردم را شنیده‌اند. بعید نیست که آنها بخواهند به مردم بگویند که ما تلاشمان را کردیم اما موفق نشدیم. حالا مجدد رای بدهید تا شاید در دوره بعد تغییرات لازم در دولت ایجاد کنیم. در کل به عقیده من آنچه این روزها شاهدش هستیم تبلیغات زودرس انتخاباتی است.»
لحظه‌ای که شما حکومت قانون را از بین می‌برید قدرت بیش تری بدست می‌آورید و می‌توانید دموکراسی را از طریق سرکوب کردن یا ممانعت مردم از دسترسی به امکان رای دادن تضعیف کنید. ما شاهد برخی از این رخداد‌ها هستیم و متاسفانه در حال حاضر در ایالات متحده این وضعیت دیده می‌شود.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
وزیر راه و شهرسازی در رابطه با سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه در امر مسکن عقب هستیم، گفت: دغدغه رهبری یک فرمان است ما به‌دنبال اجرای تعهدات خود هستیم.
محمد ربیعی می‌گوید اشتباهات داوری در دو بازی اول مس رفسنجان باعث شده تا اعضای این تیم تحت فشار قرار بگیرند.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ