هاکان دمیر بازی دوم از سری فینال لیگ برتر بسکتبال را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی زنان انگلیس، می‌گوید با وجود شکست در فینال جام جهانی به عملکرد شاگردانش افتخار می‌کند.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه می‌گوید با وجود حملات بی‌رحمانه‌ای که علیه او انجام شده حاضر به جدایی نیست و تا جام جهانی تابستان آینده به حضور روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم نباید مسائل و حاشیه‌های بیرون زمین باشد، گفت: با وجود شکست بازهم چیزی برای قهرمانی از دست نرفته است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ از زمان ورودش تاثیر زیادی بر باشگاه داشته است.
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، در یک مصاحبه درباره فینال جام جهانی قطر صحبت کرده و می‌گوید ورود لائوتارو مارتینز و پائولو دیبالا به زمین به نفع آرژانتین تمام شد.
درحالی دیروز از ۳۰ نفر برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شد که چند ابهام بزرگ در خصوص این لیست وجود دارد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون و میلاد محمدی را در بازی با آمریکا از زمین خارج کرد.
سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن تهران با اشاره به عدم پخش تلویزیونی و اینترنتی مسابقات زنان می‌گوید مشکلات این بخش تا پخش نداشته باشد و اسپانسرها ورود نکنند، حل نخواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.
با وجود نتایج نامطلوب تیم فوتبال مس کرمان در هفته های اخیر، مدیریت باشگاه مس کرمان حمایت خود را از فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم اعلام کرده است.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
ساپینتو سرمربی استقلال پیش از شروع مسابقه و هنگام ورود به زمین با امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر خوش و بش کرد و به قلعه‌نویی گفت اجازه ندهید در کنار زمین و نیمکت دو تیم ایجاد شود.
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
زمان ورود کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به تهران مشخص شد.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال بامداد چهارشنبه به تهران می‌رسد و کارش را شروع خواهد کرد.
با اعلام نایب رئیس فدراسیون فوتبال زمان ورود سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر به تعویق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ