برخلاف سال گذشته، این‌بار مدال‌آوران مسابقات جهانی بلگراد زودتر وارد چرخه خواهند شد تا فاصله زیادی بین آنها و حضور در رقابت‌های رسمی ایجاد نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری در پی سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان و تهدید وی مبنی بر بازگرداندن اسرائیل به عصر حجر، تلویحا به تغییر اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در قبال لبنان اشاره کردند.
با تشکیل کمیته مشورتی، سرفصل‌های آموزشی دوره کمک‌های اولیه درجه ۲، با همفکری ۷ نفر از پیشکسوتان، مربیان برتر و صاحب نظران خبره، در فرآیند بازنگری قرار گرفت.
معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از بازنگری در شیوه ‏نامه معیارهای نخبگی خبر داد و گفت: در این شیوه نامه معیارهایی که بیش از قبل به فعالیت‏های مسئله‏ محوری اشاره می‏ کند، تقویت می شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر نقش پررنگ مسائل فرهنگی در کاهش نرخ باروری و افزایش سقط جنین تاکید کرد و گفت: نیاز به بازسازی و بازنگری فرهنگی در مقوله مهم فرزندآوری داریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر نقش پررنگ مسائل فرهنگی در کاهش نرخ باروری و افزایش سقط جنین تاکید کرد و گفت: نیاز به بازسازی و بازنگری فرهنگی در مقوله مهم فرزندآوری داریم.
در سیصد و شصت و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، موضوع بازنگری سند ملی علوم و فناوری های سلول های بنیادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از یک میلیون خودروی معاف از معاینه فنی حدود ۲۰۰ هزار دستگاه در آزمون‌های داوطلبانه معاینه فنی مردود شدند.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
گرگان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اجرای ناقص قوانین که منجر به افزایش چند برابری قیمت تمام شده مسکن شده است، گفت: باید نرخ قراردادهای قانون جهش تولید مسکن بازنگری شود.
از اولین روز‌های سال جاری، کارگران و بازنشستگان شاکی از مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد و مستمری جامعه کارگری تجمعات اعتراضی برگزار کرده‌اند و به نظر می‌رسد این اعتراضات تا زمانی که دیوان عدالت اداری به تصمیم قطعی برای ابطال مصوبه ناعادلانه شورای عالی کار و واداشتن دولت به بازنگری در میزان افزایش دستمزد جامعه کارگری نرسد، ادامه دارد.
رئیس سنجش و پایش آموزش‌وپرورش گفت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات معلمان از امروز آغاز شد و مدت زمان آن بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.
تنها ۵سال پیش بود که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن‌سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور، تندترین انتقادها را علیه تهران به زبان راند. اما هفته گذشته در تحولی که جهان را به شکلی استعاری دو قطبی نشان داد، سعودی‌ها نه تنها روابط دیپلماتیک خود را با تهران برقرار کردند، بلکه وی دو کشور ایران و عربستان را دو بازیگری خواند که دارای سرنوشتی واحد هستند.
مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر مطرح کرد: تخفیف تعرفه‌های خدمات دریایی و بندری در حال بازنگری است.
اراک-رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران گفت: با توجه به موضوع تورم، افزایش نرخ جهانی گندم و هزینه‌های تولید باید تجدیدنظری در قیمت این محصول انجام شود.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: در بهره‌برداری از معادن باید نظارت دقیق‌تری صورت گیرد که در این راستا قانون معادن با اولویت محیط‌زیست بازنگری می‌شود.
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه نیازمند بازنگری در چرایی حوادث تلخ ایام اخیر هستیم، گفت: دیدگاه جمهوری اسلامی در خصوص جایگاه زنان بسیار مترقی است.
رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت گفت: با بازنگری در دستورالعمل‌های قبلی و اخذ نظرات تمامی ذینفعان، دستورالعمل اجرای طرح پزشک خانواده نهایی شده و این طرح را برای سایر جمعیت شهری نیز اجرا خواهیم کرد.
مشهد ـ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماده هفت قانون کار مبتنی بر «امنیت شغلی کارگران» در حال بازنگری است و در این راستا نظرات شرکای اجتماعی گرفته شده است.
باید توجه داشت که در جامعه سیاست‌زده وقتی که هرگونه اعتراض به اغتشاش تعبیر می‌شود؛ دایره خودی‌ها و حلقه غیر خودی‌ها هر روز در حال گسترش فزآینده است؛ خشونت دو سویه میان نهاد‌های رسمی و جامعه روندی افزایشی دارد؛ بازیگری جدی به عنوان میانجی (واسط) میان حکومت و مردم وجود ندارد؛ جامعه مطالبات فراوان دارد و منفذی برای تحقق آن وجود ندارد؛ صداوسیمای ملی بر ادامه خطا‌های استراتژیک خود اصرار دارد و زمانی که امید به بهبود وضعیت موجود به شدت کاهش پیدا کرده است، این که فریاد به جایی دیگر برود، عادیست.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی گفت: دستورالعمل اجرایی فعالیت مراکز مثبت زندگی تأیید و برای تصویب نهایی به شورای هماهنگی مراکز خدمات بهزیستی ارسال شد.
مساله رفع نواقص خطوط ۳ و ۴ از جمله احداث هواکش‌های میان تونلی و هواسازها، ورودی‌های جدید و اقدامات مربوط به توسعه شرقی و غربی خط ۴ بررسی شد.
پژوهش‌ها در مورد این که چگونه سیستم ایمنی می‌تواند اشتباه کند طرز فکر پزشکی را در مورد همه چیز از کووید-۱۹ تا بیماری قلبی تغییر می‌دهد.
«"شی جین پینگ" در موضع گیری هایی گفته است که کاری که آمریکا با تایوان می کند شبیه به بازی با آتش است و در این معادله، بازیگری که با آتش بازی می کند، خواهد سوخت. از این رو قرار نیست چین بسوزد و اگر قرار باشد که به واسطه تحرکات آمریکا، چین بسوزد، این بدان معناست که چینی ها در زمین آمریکایی ها بازی کرده اند. از این رو، سفر "نانسی پلوسی" هم دقیقا با این نیت انجام شده که چین بسوزد. اما راهبردهای کلان چین، رویه هایی را تجویز می‌کنند که عملا از گرفتار شدن چین در این وضعیت جلوگیری می کنند.»
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ